Belgian Fluffy Posted December 20, 2018 Report Posted December 20, 2018 Hellooow daar! Ik ben benieuwd wie hier vooral actief is, Vlamingen of dan toch de Nederlanders? Let me know!
Game Producer Smoky Posted December 20, 2018 Game Producer Report Posted December 20, 2018 Dag @Belgian Fluffy Welkom op het forum. Het antwoord op jouw vraag is dat er ongeveer 3x zo veel Nederlands als Belgen actief zijn op TruckersMP. De 'battle' der lage landen wordt dus overtuigend gewonnen door onze noorderburen.
Belgian Fluffy Posted December 20, 2018 Author Report Posted December 20, 2018 3 hours ago, Smoky_TMP said: "ongeveer 3x zo veel Nederlands als Belgen actief zijn op TruckersMP." Heb ik dat goed gelezen? 3 keer zoveel ... Waar vind je dit cijfer? Of is dat uit interne cijfers gebleken? Dat lijkt me een enorm leuk studie object. In mijn ogen lijkt het wel leuk om statistieken te kunnen opmaken met welk land het "actiefste" is op TMP. Voorbeeldjes: 1. Meeste online spelers komen uit land X voorbije 24u/48u/7 dagen/1maand/altijd 2. Meeste geregistreerde spelers komen uit land X zonder rekening te houden met hun activiteit 3. Meeste spelers tegelijk online uit jouw land zijn X spelers 4. Meeste spelers tegelijk online uit **Gekozen land** zijn X spelers.
Game Producer Smoky Posted December 20, 2018 Game Producer Report Posted December 20, 2018 @Belgian Fluffy Dat heb je inderdaad goed gelezen. Dit komt inderdaad voort uit interne cijfers, en zijn niet toegankelijk voor de spelers. Die statistieken die je hebt opgenoemd, lijken wel interessant als weetje. Ik zal eens intern overleggen voor te kijken of we een forum topic kunnen maken met een hoop stats in. 1 1 1
tfmpillow Posted December 24, 2018 Report Posted December 24, 2018 Jullie noorderburen zijn toch ook wel weer blij met onze zuiderburen, anders was het zo'n eenzijdig geval hier.. 2 tfmpillow | Retired Team Member Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions
PursuitGamer6 Posted December 25, 2018 Report Posted December 25, 2018 Pillow, Laat die half nederlanders half Fransen maar lekker bij Frankrijk voegen 1
Belgian Fluffy Posted December 27, 2018 Author Report Posted December 27, 2018 23 hours ago, PursuitGamer6 said: "half nederlanders half Fransen" Wat is dat nu weer voor belachelijke vergelijking..? Ik spreek bijna geen woord Frans.. Mag ik jou dan halve Vlaming halve Duitser noemen? ^Zo een onderwerpen kunnen heel gevoelig zijn bij mensen.
[ S.PLH ] Warrior Posted December 27, 2018 Report Posted December 27, 2018 @Belgian Fluffy ik zou het niet al te serieus nemen, PG kan vaak wat onzin zeggen.
Belgian Fluffy Posted January 1, 2019 Author Report Posted January 1, 2019 On 12/28/2018 at 12:23 AM, [S.PLH]Warrior said: zou het niet al te serieus nemen, PG kan vaak wat onzin zeggen. rip.... 1
[ S.PLH ] Warrior Posted January 2, 2019 Report Posted January 2, 2019 gewoon met een korreltje zout nemen 1
Scar Posted January 4, 2019 Report Posted January 4, 2019 Niet te veel natuurlijk, anders gaat het wat salty worden.. 3 Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
tfmpillow Posted January 8, 2019 Report Posted January 8, 2019 Is dat nou wat ze noemen 'Vlaamse humor' 1 tfmpillow | Retired Team Member Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions
ThieF_24 Posted January 11, 2019 Report Posted January 11, 2019 ik vind een pagina/forumpost met statistieken over de speler waar ze wegkomen en hoeveelheid best wel interessant
wpx_ Posted January 11, 2019 Report Posted January 11, 2019 @Belgian Fluffy veel Belgen zijn hier inderdaad niet actief. Ik zie wel op je profiel dat je van Antwerpen komt? Ik dacht altijd dat ik de enige "aantwaarpse" man hier ben 1 "You seemed like the ,,veteran” that knows everything. Not like a war veteran, just a guy that was long enough to know how it works"
Game Producer Smoky Posted January 12, 2019 Game Producer Report Posted January 12, 2019 @wpx_ er is zelfs een ander team member van 't stad
wpx_ Posted January 12, 2019 Report Posted January 12, 2019 4 hours ago, Smoky_TMP said: @wpx_ er is zelfs een ander team member van 't stad Laat me raden! Jij zeker niet dus wie? "You seemed like the ,,veteran” that knows everything. Not like a war veteran, just a guy that was long enough to know how it works"
Game Producer Smoky Posted January 12, 2019 Game Producer Report Posted January 12, 2019 Ik niet nee @wpx_, ik woon 75 km dieper in het land, kort bij Brussel :p . Maar ga niet zeggen wie, aangezien ik niet weet of hij / zij dat wel wil
Belgian Fluffy Posted January 14, 2019 Author Report Posted January 14, 2019 Een Brusselaar! Heb daar nog school gevolgd, helemaal uit Antwerpen voor mijn secundair haha @wpx_ Inderdaad Antwerpen! Sinds mijn 6de levensjaar woon ik hier 1
Game Producer Smoky Posted January 14, 2019 Game Producer Report Posted January 14, 2019 Brussel Ik woon een kleine 25km er vandaan, zou er niet echt willen wonen. Geeft me een redelijk onveilig gevoel als ik er rond loop, net zoals onze stationsbuurt. 2
patjealmere Posted March 5, 2019 Report Posted March 5, 2019 On 12/27/2018 at 2:09 PM, Belgian Fluffy said: Wat is dat nu weer voor belachelijke vergelijking..? Ik spreek bijna geen woord Frans.. Mag ik jou dan halve Vlaming halve Duitser noemen? ^Zo een onderwerpen kunnen heel gevoelig zijn bij mensen. Wel mooi, meeste Belgen willen niet met Nederland geassocieerd worden, maar praten wel Nederlands.. 1
tfmpillow Posted March 15, 2019 Report Posted March 15, 2019 On 3/5/2019 at 6:51 PM, patjealmere said: Wel mooi, meeste Belgen willen niet met Nederland geassocieerd worden, maar praten wel Nederlands.. Dat is juist omdat België en Luxemburg vroeger deel uit maakten van Nederland, maar zelf hun eigen land wilden hebben ofzoiets.. Jij zou ook niet een Belg genoemd willen worden als je in Brabant tegen de grens aan woont, toch? 1 tfmpillow | Retired Team Member Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions
patjealmere Posted March 19, 2019 Report Posted March 19, 2019 On 3/15/2019 at 5:08 PM, Pillow_ said: Dat is juist omdat België en Luxemburg vroeger deel uit maakten van Nederland, maar zelf hun eigen land wilden hebben ofzoiets.. Jij zou ook niet een Belg genoemd willen worden als je in Brabant tegen de grens aan woont, toch? Toevallig, woon ik daar nu wel hehe.. Wel een kromme vergelijking imo, ik praat niet bepaald Vlaams, sterker nog met mijn platte accent verstaan zij mij in het zuiden, bijna niet Daarbij, het maakt mij weinig uit, liever Belg dan een Duitser worden genoemd
/:\ яѕ¢α_1908 /:\ [вє] Posted August 11, 2019 Report Posted August 11, 2019 Ik ben gewoon een Belg. Wonend in Sint-Truiden
Recommended Posts