IdentityUnknown Posted May 17, 2015 Report Posted May 17, 2015 Voor zover ik weet kan je een illegale versie van WIndows ook gratis upgraden naar Windows 10, dit kan natuurlijk ondertussen al weer veranderd zijn. Ik volg het nieuws over Windows 10 niet zo meer de laatste paar weken!
RedPassion Posted May 18, 2015 Report Posted May 18, 2015 ik heb net windows 10 geinstaleerd mzar krijg hem niet met 2 schermen lukt dit wel
Creatured Posted May 18, 2015 Report Posted May 18, 2015 Sparta is verandert naar Edge http://tweakers.net/nieuws/102823/microsoft-doopt-spartan-browser-om-tot-edge.html En er komen 6 Windows 10 edities http://tweakers.net/nieuws/103076/microsoft-komt-met-zes-windows-10-edities.html or komen 6 versies uit maar het zijn er wel een stuk of 10-20 als je ook nog de OEM's zoals Dell er bij telt want hun maken hun eigen edities weer met de orginele
[ S.PLH ] Warrior Posted May 18, 2015 Report Posted May 18, 2015 ik heb net windows 10 geinstaleerd mzar krijg hem niet met 2 schermen lukt dit wel het kan zijn dat dit nog niet support word, dit zijn nog test versies namelijk van win 10
Guest Posted May 18, 2015 Report Posted May 18, 2015 het kan zijn dat dit nog niet support word, dit zijn nog test versies namelijk van win 10 Heb gewoon 2 schermen werkend op windows 10 hij vond ze eigelijk gelijk
IdentityUnknown Posted May 18, 2015 Report Posted May 18, 2015 bij mij werken ze ook, ook vrijwel gelijk met de installatie, misschien dat je videokaart-drivers opnieuw moet installeren of instellen
RedPassion Posted May 18, 2015 Report Posted May 18, 2015 heuj hij werkt weer moest driver installeren voor videokaart
IdentityUnknown Posted May 18, 2015 Report Posted May 18, 2015 niceeee, veel plezier dan met Windows 10, hopen dat het je een beetje bevalt
Creatured Posted June 3, 2015 Report Posted June 3, 2015 goed nieuws voor degene die insider preview draaien ook wij kunnen gratis updaten naar retail release 1
konfig0 Posted June 3, 2015 Report Posted June 3, 2015 http://prntscr.com/7cqklr Je kan hier windows 10 'pre-orderen' Staat hier: http://prntscr.com/7cql0o I wonder if you look both ways when you cross my mind.. Be slow to critize, be fast to appreciate.
Flashylights Posted June 3, 2015 Author Report Posted June 3, 2015 ^ Al gedaan maar windows 10 logo lijk op raam ik vind de windows 7 logo beter dan dat witte ding
[ S.PLH ] Warrior Posted June 4, 2015 Report Posted June 4, 2015 goed nieuws voor degene die insider preview draaien ook wij kunnen gratis updaten naar retail release oww naice dan maar ik heb nog geen melding ervan
Pixel .Inc Posted June 8, 2015 Report Posted June 8, 2015 microsoft heeft om de zoveel tijd een OS die bagger is zoals ME/vista/8/8.1 Feit! Maar windows 8 kunt ge niet bagger noeme in m'n oge. Performance etc is allemaal dik in orde. This enkel het start menu dat verdween / terug kwam (en hoe) dat mense niet tof vinde, en daar is een easy fix voor. Maar goed, op naar windows 10 ^,^ .//> Scania Emplyoee <\\. .//> Driving Status: - Location @ Map
lolsokje Posted June 9, 2015 Report Posted June 9, 2015 Het is niet enkel het start menu wat anders was. Alles staat net op een andere plek dan Windows 7, iets wat voor de oudere generatie erg vervelend is. Kom vaak genoeg bij klanten thuis die klagen over dat alles lastig te vinden is. Windows 8 is perfect voor touchscreen devices, maar voor gewone desktops/laptops is het niet handig. Weet zelf nog niet of ik over ga op Windows 10. Windows 7 werkt nog uitstekend en heb nog geen features gehoord die het voor mij waard zijn om W10 te installeren. Proud Transport Administration Officer for Squirrel-Logistics, the number one VTC
Swandows Posted July 4, 2015 Report Posted July 4, 2015 voor degene die nog twijfelt tussen 10 en 8 kan je ook dualbooten (ik ga niet uitleggen hoe het werkt maar werkt ook met de andere bestuurings systemen van microsoft, google maar eens), zelf heb ik 8 en 10 insider en erg mooi vind ik is dat ik dan altijd kan kiezen welk besturings systeem ik gebruik, en windows 10 gaat gebruik maken van html5 in plaats van siverlight, bij de microsoft edge browser teminste. 1
Creatured Posted July 5, 2015 Report Posted July 5, 2015 ^ enigste ding wat project spartan nog mist is extensies
[ S.PLH ] Warrior Posted July 7, 2015 Report Posted July 7, 2015 ^ die heet nu microsoft edge na volgende update 10162 build heb ik nu
[NL]Brian Posted October 24, 2015 Report Posted October 24, 2015 ik heb windows 10 en het werkt geweldig voor mij dus een hit
Wapsie Posted October 26, 2015 Report Posted October 26, 2015 ik heb windows 10 en het werkt geweldig voor mij dus een hit Hetzelfde geld hier voor mij heb sinds de release Windows 10 en ben er zeer tevreden mee. In mijn geval werkt Euro Truck Simulator ook beter als toen ik nog Windows 7 had
Sytec Posted November 15, 2015 Report Posted November 15, 2015 Windows 10 wordt alleen maar beter, omdat het de laatste definitieve versie van Windows is. Geen Windows 11 dus. En als je de Microsoft structuur aanpakt, is het zo: Windows XP > GoedWindows Vista > SlechtWindows 7 > Goed Windows 8 / 8.1 > Slecht (Verschilt per mening) Windows 10 > Goed En dat zal zo blijven. De eerste grote upgrade is al uitgebracht, daarin zie je al dat alles langzaam aan naar een "finale" product gewerkt wordt.
Gerolsteiner Sprudel Posted November 15, 2015 Report Posted November 15, 2015 Ik hoop dat ze eens een performance/stabiliteit/bugfix update uitbrengen. Het voelt nu soms zo fragiel. Sent from my Moto G using Tapatalk
Sytec Posted November 15, 2015 Report Posted November 15, 2015 De meest recente build (afgelopen week op de markt gezet) heeft als "primary goal" de stabiliteit te verbeteren. De performance is al veel beter geworden met Windows 10. Vooral met de nieuwe DirectX versie! Mijn games merken het wel in ieder geval! Bugfixes zullen altijd blijven, maar dat is ook zo in Android en iOS en Linux e.d..
[ S.PLH ] Warrior Posted November 19, 2015 Report Posted November 19, 2015 klopt de grote november update voor windows 10 is released ik heb het succesvol geinstalleerd
Gerolsteiner Sprudel Posted November 20, 2015 Report Posted November 20, 2015 Ik ben weer teruggegaan naar Windows 8.1. Begrijp me niet verkeerd, Windows 10 is een geweldig besturingssysteem, maar ik heb een laptop die de veel snellere starttijd van 8 wel kan gebruiken. Ook vind ik 8.1 gewoon veel stabieler dan 10. Sent from my Moto G using Tapatalk
Recommended Posts