Jump to content

..::Duveltje::.. (NL)

Veteran Driver VII
 TruckersMP Profile
  • Posts

    123
  • Joined

  • Last visited

About ..::Duveltje::.. (NL)

  • Birthday 04/09/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Preferred Trucks
    Scania
  • American Garage Location
    Nevada: Winnemucca
  • EU Garage Location
    The Netherlands: Groningen
  • Known languages
    nederlands

Recent Profile Visitors

3116 profile views

..::Duveltje::.. (NL)'s Achievements

41

Reputation

  1. also got problems retry to instal the truckersmp redownloadid it form truckermp and stil got the same problems this is the problem i have
  2. heb je toevallig een nieuwe save file geprobeer hoorde al meerder mensen over als ze dus save van internet plukken dat hij op sommige dingen vast loop zo als F7+enter of naar garage, dit is voorkomende probleem wat je hier aan kan doen is laat het programma laden als je een save file van internet gebruik kan zijn dat hij moet denken omdat de server ook dingen van jou bij houd, of gewoon nieuw game starten valt weinig aan te doen op dit moment heb er meerder mensen al meer gehadt ik heb gewoon tegen gezegt zo lang als hij niet vast gewoon laten laden en anders par keer alt tabben... michien helpt dat
  3. laat ik mij bijdeze ons ff voor stellen wij zijn Blood Gaming Community. wij zijn een groeide Community die op zoek zijn naar chauffeur/members. ben jij boven de 15+ wil je indruk krijgen van onze Community kijk dan ff op: Blood Gaming Community Heb je vragen over onze clan reageer dan even op deze post. Als jij je wilt aanmelden kom dan even bij ons kijken op onze Discord en stel je even voor. Lees van te voren op onze Discord wel even de regels door. Discord
  4. ff Convoytje gedaan met de boy's https://www.youtube.com/watch?v=l92xamdc2FM geniet er van zou ik zeggen
  5. lol ik leermeester zal eens tijd worden dat hij zig zelf gaat redden , jah zal voor mij ook beter zijn
  6. laten we hopen het is waar irritand vooral als je dus streamer bent xD
  7. hadt vraag draai hier zelf op 3 schermen. het valt mij op als ik dus van de oude kant ets naar malmo gaa dat ik last ga krijgen van erger vreemd frame drops heb alle instellingen geprobeert maar hij blijft het zelfde, hoor ook van andere clan leden dat ze er ook last van hebben hoor het graag tegemoet ^^
  8. Aalborg Dk loading dok polar fish dont have non-collison
  9. server offline why ?

    1. Flashylights

      Flashylights

      They are working on servers

  10. english pleas xD ... server offline most players from the DGC clan can't join the server at all eu 1 and eu 2 and eu 3 nothing works
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.