Jump to content

Scandinavie DLC


Scar

Recommended Posts

Ondertussen is de DLC al eventjes uit, wat vinden jullie ervan?

 

Ik heb hem zelf direct na release gekocht en ben een grote fan!
Er zitten "moeilijkere" stukken in en een heleboel rotondes.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Zeer afgewerkt en gedetailleerd inderdaad tegen over wat we te zien kregen in het gewone spel + going east.

De trailers zijn ook de max hé!

Vraag me enkel nog af of ze nu vollembak gaan werken aan american truck simulator of dat er nog mogelijke dlc's komen?

Zoals bijvoorbeeld frankrijk, spanje, portugal, italië verder uitbreiden...

Link to comment
Share on other sites

Ik heb verstaan dat het bus simulator spel waar ze aan werken hoogstwaarschijnlijk als DLC gaan uitbrengen voor ETS2.

Ik hoop natuurlijk ook dat er nog uitbreidingen komen, voornamelijk zoals je al zei het zuiden want dat vind ik nogal leegjes aangevuld.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Ik heb verstaan dat het bus simulator spel waar ze aan werken hoogstwaarschijnlijk als DLC gaan uitbrengen voor ETS2.

Ik hoop natuurlijk ook dat er nog uitbreidingen komen, voornamelijk zoals je al zei het zuiden want dat vind ik nogal leegjes aangevuld.

amai santé ziet ge nu al een convooi van bussen rijden? hahaha

Link to comment
Share on other sites

ik vind het geweldig.

 

maar ik heb gehoord dat SCS graag italie en frankrijk willen vervolledigen.(en misschien spanje + portugal ook)ook Russland zouden ze graag erbij nemen maar dat was nogal moeilijk te realiseren dus waarschinlijk komt die er nooit.(maar als ie er komt zal die niet verder dan moskou gaan)

 

maar daar zijn (nog) geen concrete plannen rond.maar het zou me niet verbazen dat de volgende DLC naar het zuiden trekt.in ieder geval nu zijn ze indd bezig met de bus DLC.

                                                          

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.