Jump to content

In-game naam


IdentityUnknown

Recommended Posts

Vandaag werd ik aangesproken om mijn naam te veranderen, aangezien ik [mod] in had staan.

Dit had ik zonder na te denken geplaatst omdat ik een moderator bij een VTC ben.

 

Nu heb ik hier op het forum wat na zitten lezen en kwam op deze post van TruCkDr1V3rhttp://forum.ets2mp.com/index.php?/topic/5846-nlin-game-regels/

 

Hierin staat o.a.: het volgende:

 

Username - Kick / Ban

 Een ongelegen naam hebben, inclusief namen met een belediging, ziektes, geen tekst, of namen die hetzelfde zijn als Administratie of iets met dezelfde inhoud.

 

 

 

Nu wil ik hier niet vervelend op doen maar wordt er dan wel op de namen gelet?

Ik zie namelijk meerdere personen rijden met mod / adm / admin / ceo in de game rijden.

 

Een andere vraag is, mag je dan bij je vtc naam dan wel je vtc-functie plaatsen?

Link to comment
Share on other sites

 

Tags in username - Kick / Ban new rule

It is forbidden to add "Forum Mod", "TS3 Admin" or similar tags to your nickname, which could suggest you're an official ETS2MP Team member or anything similar.
 

Tags in je gebruikersnaam - Kick/Ban new rule

Het is verboden om met volgende Tags rond te rijden: Forum Mod, TS3 admin of wat hierop lijkt. Het kan verwarring veroorzaken bij de spelers in de game die denken dat je in het ets2mp team zit terwijl je niet erin zit

 

Alles wat binnen haken staat wordt gezien als tags, dus nee, niet toegestaan.

Regards
Prime
Service & Data Analyst

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk is alleen CEO goed.

Wat wel legaal is om simpel A of M in je naam te zetten, dan kan je in je vtc simpel de afkortingen zetten bij je ranksysteem.

Als jullie nogmeer vragen hebben kan je altijd even een berichtje sturen ;)

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

ik heb nog altijd het laatste woord hier 

 

 

adm of mod tags zijn niet toegestaan :)

ik heb een bericht achter gelaten bij je bedrijf op het engelse forum

 

alles wat ook maar te maken heeft met admin of mod is niet toegestaan 

 

hoop dat je het snapt

 

Ceo en manager is wel toegestaan

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk is alleen CEO goed.

Wat wel legaal is om simpel A of M in je naam te zetten, dan kan je in je vtc simpel de afkortingen zetten bij je ranksysteem.

Als jullie nogmeer vragen hebben kan je altijd even een berichtje sturen ;)

 

Dankje voor antwoord, als we nog vragen hebben zullen we die zeker ook wel plaatsen.

Ik moet eerlijk, en namens de overigen van mijn VTC, zeggen dat je duidelijke antwoorden en voorstellen geeft :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

wacht adm is niet toegestaan? :o snap niet 100% hoe dit mensen kan verwarren..moest je zeggen admn ofzo dat begint er al op te lijken maar adm is toch beetje ver gezocht vind ik :P

                                                          

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.