Jump to content

SkortiL [TR]

Retired Team Member
 TruckersMP Profile
  • Content Count

    1212
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

SkortiL [TR] last won the day on June 10 2020

SkortiL [TR] had the most liked content!

Community Reputation

2695 International Driver

About SkortiL [TR]

  • Rank
    Be an eagle on the skies, a wolf on earth.
  • Birthday 07/21/1999

Profile Information*

  • Gender
    Male
  • Location
    Turkey
  • Preferred Trucks
    Iveco
    Volvo
  • American Garage Location
    California: San Francisco
  • EU Garage Location
    Germany: Berlin
  • Known languages
    Turkish & English

TruckersMP Information*

External Websites*

Recent Profile Visitors

60157 profile views
  1. Armut dalda asılsın, selim abi nasılsın? 🙂

    1. -VOYVODA-

      -VOYVODA-

      vaay çok sağol kardeşim. sen nasılsın ? ❤️

    2. SkortiL [TR]

      SkortiL [TR]

      iyidir şükür abim, hayat koşturmacasına devam 🙂

    3. -VOYVODA-
  2. Sa millet, profil hareketlensin az

  3. https://forum.truckersmp.com/index.php?/topic/79963-feedback-      sistemi/&do=findComment&comment=919802 

    rica etsem bu konuda yardimcı olabilirmisiniz lutfen

    1. SkortiL [TR]
    2. Next7

      Next7

      Sorununuzu detaylıca belirten yeni bir konu açın.

  4. Kurabiye var simit var neye baktın

    1. Next7

      Next7

      Merhaba Blodreina hanım siz İsmail'in kusuruna bakmayın

    2. SkortiL [TR]

      SkortiL [TR]

      Yavaş lan next

    3. Next7

      Next7

      Hızlı yaşa genç öl

  5. Hahahaha, kardeşim ne kadar çok acı bırakmışsın. Gelişin de gidişin de dert oluyor insanlara. Yıllardır bu platformdayız, senelerdir beraberiz. Başını kaşıdığımızdan elimize ilk defa bit bulaşmıyor. Her birimizin nerede olduğu da belli, gerçek hayatta abi-kardeş olmuşuz. Hâlâ hayata bilgisayar ekranından bakanlar olunca komik geliyor. :*D Evelallah her birimiz de dağ gibi adamlarız, real hayatta da beraberiz zaten. gelen olursa çaya bekleriz. (':

    1. SkortiL [TR]

      SkortiL [TR]

      2014'ten beri bu platformda namusumuzla şerefimizle örnek olup insanlara hizmet verdik. Çekemeyen çok olur yapacak birşey yok, ağlamaya devam edebilirler. Covid muhabbeti bitsin var bi İstanbul buluşmamız 🙂

    2. EmreBEKAR

      EmreBEKAR

      Ziyaa ziyaaa

    3. FurkanKartal
  6. Kardeşim takımdan tekrar çıktığını görünce üzüldüm, çalışkanlığın ile bu topluma kazandırdıkların ve kendi hayatında yaptığın şeyler ortadadır. Umarım tekrardan dönersin, ayrıca çalıştığın yerde Ocak ayında alacağın yeni terfi için şimdiden başarılar, müdüriyet sana çok yakışacak. Artık İzmir'e geldiğimde müdür İso olarak bi yemek ısmarlarsın. Seviliyorsun. ❤️

    1. SkortiL [TR]

      SkortiL [TR]

      Eyvallah sağolasın yiğidim. Kapım her zaman açık, var bi İzmir turumuz... ;)

  7. Gitme bir yere gidersen ölürüm ben,şaka maka sıkma canını gardaş herşey gönlüne göre olsun :wub:

  8. Takımdan ayrıldığına üzüldüm İsmail abi, hayırlısı olsun 

  9. Problem çözüldü. //Kilitlendi ve Çözülmüş Konulara taşındı.
  10. //Moved to Turkish Disscusion (Yardım/Destek)
  11. Problem çözüldü. //Kilitlendi ve Çözülmüş Konulara taşındı.
  12. Merhaba @Canoktun, Gerekli cevaplar verilmiştir. Başka sormak istediğiniz var mı? Mesajınızı bekliyorum! Saygılarımla, SkortiL [TR] TruckersMP Support
  13. Hello there, We are glad to hear that your question has been answered! Thanks for all participation! Don't hesitate to contact us again if you need any help in the future. Sincerely, SkortiL [TR] TruckersMP Support //locked and moved to Solved Topics
  14. Hello there! We are glad to hear that the problem has been solved! Thanks for all participation! Don't hesitate to contact us again if you need any help in the future. Sincerely, SkortiL [TR] TruckersMP Support //locked and moved to Solved Topics
×
×
  • Create New...