Jump to content

radkus25

Veteran Driver VII
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About radkus25

  • Birthday 08/29/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Preferred Trucks
    DAF
  • EU Garage Location
    Poland: Poznan

TruckersMP Information

  • VTC Name
    -

Recent Profile Visitors

2011 profile views

radkus25's Achievements

9

Reputation

  1. Happy birthday! :HaulieLove:

  2. Happy Birthday! ? ?

  3. Happy Birthday 

  4. I congratulate your birthday with my sincere wishes radkus25 ?

  5. Happy Birthday 

  6. Witam, obecnie internet mam z Plusa o nazwie Plus LTE bez limtu 30 Do wykorzystanego transferu ok 50-max 60 Gb można pograć, zabawa zaczyna się po przekroczeniu tego limitu, Jeśli chodzi o gry w ETS2 & ATS przy rozgrywce z kilkoma znajomymi zdarzają się u mnie lagi, Nie są częste ale jak przytnie a ktoś jedzie za mną z zbyt małym odstępem to pozostaje mu tylko się wczytać. W/w info gdy na Wifi jest tylko mój PC, po podpięciu laptopa i 2go kompa zaczyna się prawdziwa zabawa w grach online.....
  7. MichalNT wiem że tam są ciasne wjazdy i że trzeba wybrać trudność rozładunku, ( sam nie raz zahaczyłem naczepą ) ale akurat chodziło mi o to że zdarzały się takie sytuacje że ktoś po prostu stał na placu w sposób uniemożliwiający wjazd.....
  8. Moim zdaniem wszystko jest git, po za sytuacjami że dojeżdża się do miejsca rozładunku gdzie wjazd jest bezpośrednio z dorgi ( głownie chodzi mi o sklepy ) i trzeba czekać bo ktoś stanął w wjeździe lub w pobliżu wjazdu uniemożliwiając bezkolizyjny wjazd do plac ( właściwie to placyk) manewrowy. Nie mówię że tak jest zawsze ale czasami się to zdarza. denerwujące jest to że nie wiadomo po co ktoś sobie tak staje i robi się nie potrzebne zamieszenie, tj. trąbienie i w ostateczności przepychanki.....
  9. rzeczywiście miałem prywatny, a byłem przekonany że publiczny. dzięki za sprawdzenie No nie doczekałbym się Podziękował
  10. Mam ten sam problem, 4 godz czekam na weryfikacje......... nie mam pytań
  11. Zedytowałem odpowiedni plik, edytowałem magnumke.... silnik 420KM od Scani udało mi się dodać ( przypisać) próbowałem również dodać skrzynię biegów od mercedesa oraz dzwięki ( int i ext) od Volvo 16 Skrzynia jak i dźwięki nadal są od Magnumki Ścieżki do skrzyni i dźwięków przypisywałem tak jak na w/w poradniku Wie ktoś dlaczego tylko silnik poprawnie się przypisał ??
  12. Cofee TV a wiesz że na autostradzie się nie cofie? he he żartuje. tacy są najgorsi, jak chcą odwalać takie akcje niech pograją w Burnout Paradaise lub Crash Time
  13. Ja wole ignorować trolla niż wdawać się z nim w jakieś kłótnie na czacie czy nawet w ostateczności przepychanki, takie zachowanie tylko motywuje trolla do przeszkadzania bardziej, dlatego wolę "olać temat" i jechać dalej, Ale wiadomo- każdy ma swój sposób na trolla Pozdro
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.