Jump to content

DeaMoNNiCK (35)

Veteran Driver V
 TruckersMP Profile
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About DeaMoNNiCK (35)

  • Birthday 06/24/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TURKEY
  • Preferred Trucks
    Scania

TruckersMP Information

Recent Profile Visitors

1,740 profile views

DeaMoNNiCK (35)'s Achievements

23

Reputation

  1.  

    Congratulations, I wish you success 😀

  2. Sevgili Arkadaşlar, Sizlerden bir ricam var... Bilen arkadaşlar vardır belki Pink Floyd'un ünlü şarkısı The Wall'ın haklarını Roger Waters iki seneliğine Türkiye'deki İstanbul Zihinsel Engelliler İçin Eğitim ve Dayanışma Vakfı İZEV'e verdi ve Türkçe sözler yazıldı. Selda bagcan, Funda arar, Kubat gibi sanatçılar seslendirdi. Video şu anda 3.8 milyon izlendi,eğer 10 milyon izlenme alırsa; Engelli Dostlarımız için kendileri tarafından bir yaşam köyü kurulacak. Yapmanız gereken tek şey videoyu izlemek ya da izlenme sayısının artmasına yardımda bulunmak. Göndereceğim videoyu elinizden geldiğince etrafınızdaki herkese ulaştırıp izlemelerine vesile olup bu yaşam köyünün kurulmasına destek olursanız gerçekten çok sevinirim. Selamlar saygılar

     

  3. Game Moderatör 2018 Secimlerin Yılın 1.cisi Olduğun İçin Tebrik Ederim Başarıların Devamını Dilerim

    1. RequieB

      RequieB

      Teşekkür ederim abim :)

  4. Murat abim doğum günün kutlu olsun nice senelere vay be sende yaşlandın. :kappa:

  5. ŞATT'IN 1 YILI KONVOY KUTLAMSINDAN RESİMLER
  6. AFRİN İÇİN YAPILAN CANLIYAYIN VİDEOMUZ
  7. 24/02/2018 TARİHİNDE DÜZENLENEN ZEYTİN DALI TOPLANIŞTAN GÖRÜNTÜMÜZ (256 KİŞİ TAB'DAKİ SAYIMIZ)
  8. KALİTE VE TARAFSIZ TOPLULUĞUN EN GÜZEL ORTAK ADRESİ

    ŞATT.jpg

  9. Yükselim güzel yorumun için tşk ederiz bütün ekibi burda görmek isteriz.
  10. Eline Sağlık Güzel Paylaşım Okuyan Herkezi Bekliyoruz..
  11. Güzel olucak herkezin zihninde kalıcak türk lojistik topluluğu (Şatt) Sorumlusu
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.