Jump to content

Stuurtje


[NL]Brian

Recommended Posts

Sturen zijn nu eenmaal dure materie. Misschien vind je tweedehands wel iets aan een mooie prijs, maar persoonlijk opteer ik toch voor een nieuw model rechtstreeks uit de winkel.

Als je het genoeg gebruikt is het zijn geld zeker wel waard.

 

Ik bezit zelf een G27.

  • Upvote 1

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Kijk ook bijvoorbeeld eens op een site waar je tweedehands producten kunt kopen. daar vind je best nog goede sturen voor op de computer die ook op euro truck werken. ik heb bijvoorbeeld een tweedehands Logitech Driving Force GT gekocht. misschien staat er ook wel een Logitech G27 op voor niet een te duren prijs om dat de G29 nu uit is.

3AUGUVF.png

Link to comment
Share on other sites

Kijk ook bijvoorbeeld eens op een site waar je tweedehands producten kunt kopen. daar vind je best nog goede sturen voor op de computer die ook op euro truck werken. ik heb bijvoorbeeld een tweedehands Logitech Driving Force GT gekocht. misschien staat er ook wel een Logitech G27 op voor niet een te duren prijs om dat de G29 nu uit is.

zoals welke site

76561198104778942.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.