[NL]Brian Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 Hallo ik wil graag een stuurtje aanschaffen maar niet zo'n dure welke zijn nou goed
verbeekrj2903 Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 Hallo ik wil graag een stuurtje aanschaffen maar niet zo'n dure welke zijn nou goed als je goedkoop stuurtje wil kopen logitech driving force gt
[ S.PLH ] Warrior Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 ligt eraan hoeveel je wilt besteden aan een stuur, niet zo duur kunnen we niet veel mee
Scar Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 Sturen zijn nu eenmaal dure materie. Misschien vind je tweedehands wel iets aan een mooie prijs, maar persoonlijk opteer ik toch voor een nieuw model rechtstreeks uit de winkel. Als je het genoeg gebruikt is het zijn geld zeker wel waard. Ik bezit zelf een G27. 1 Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
[NL]Brian Posted November 2, 2015 Author Posted November 2, 2015 maar een stuurtje is gewoon usb ingang en is niet moeilijk te installeren op ets 2 MP en American truck simulator als die uit komt in Europa
verbeekrj2903 Posted November 2, 2015 Posted November 2, 2015 maar een stuurtje is gewoon usb ingang en is niet moeilijk te installeren op ets 2 MP en American truck simulator als die uit komt in Europa drivers download en inpluggen
[ S.PLH ] Warrior Posted November 2, 2015 Posted November 2, 2015 ^ het is meer andersom eerst unpluggen , dan logitech software downloaden en daarmee kan je je firmware updaten ;p maar een G27 is de beste momenteel , hoop ooit deze te hebben als ik genoeg geld heb haha
verhoeven Posted November 5, 2015 Posted November 5, 2015 Ik speel met g27 die raad ik zeker aan. Hij is prijzig maar je betaalx echte kwaliteit. En bied kwalitijd en mogelijkheden die het spelzoo realisties maken,dat geen enkeld goedkoop stuur tegenop kan.
AnotherRuben Posted November 5, 2015 Posted November 5, 2015 Kijk ook bijvoorbeeld eens op een site waar je tweedehands producten kunt kopen. daar vind je best nog goede sturen voor op de computer die ook op euro truck werken. ik heb bijvoorbeeld een tweedehands Logitech Driving Force GT gekocht. misschien staat er ook wel een Logitech G27 op voor niet een te duren prijs om dat de G29 nu uit is.
[NL]Brian Posted November 6, 2015 Author Posted November 6, 2015 Kijk ook bijvoorbeeld eens op een site waar je tweedehands producten kunt kopen. daar vind je best nog goede sturen voor op de computer die ook op euro truck werken. ik heb bijvoorbeeld een tweedehands Logitech Driving Force GT gekocht. misschien staat er ook wel een Logitech G27 op voor niet een te duren prijs om dat de G29 nu uit is. zoals welke site
AnotherRuben Posted November 6, 2015 Posted November 6, 2015 Als voorbeeld. Marktplaats, speurders, tweakers, hardware.info hebben allemaal een sectie hier voor. je kunt ook altijd op google kijken.
Recommended Posts