Jump to content

ETS2MP 0.1.5 R4 Alpha update - Game Crash


IdentityUnknown

Recommended Posts

Sinds de update van gisteren is het voor mij wel heel irriterend dat mijn game steeds vast loopt en "Game Crash - Fatal Error" op geeft.

Gisteravond ben ik een half uur bezig geweest om in te loggen en te kunnen spelen.

Vandaag probeer ik het weer en met de eerste keer kon ik inloggen en normaal de game doen.

Na een uurtje bevroor mijn game weer en kreeg weer de melding Game Crash, op het moment van deze topic maken ben ik al anderhalf uur aan zoeken naar een oplossing hier voor maar kan niks vinden.

 

Het lijkt wel of er in deze update meer fouten zitten dan in de vorige update(s), dit omdat ik meerdere personen uit mijn VTC en kennissenkring klagen over Game Crash popup en er ook niet meer in komen.

 

Zijn er meer die hier last van hebben, of is er op korte termijn hier een fix voor (voor zover dit al bekent is)?

Link to comment
Share on other sites

Welke software wordt er dan precies gebruikt en zijn ze er mee bezig om te sparen om in de toekomst die software te kunnen kopen en dan een x64 versie te gaan ontwikkelen? ik kan zelf helaas ook niet doneren op dit moment.

Volgens mij CC+.

Sparen is moeilijk- als je bekijkt hoeveel mwl4 moet betalen aan hosting etc.

Servers van de game EU1-EU2-US1 kosten 150-200 euro per maand, dit word betaalt door mwl4 zelf en een paar donaties.

Ook nog hosting kosten van forum, ets2mp.com, etc.

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.