Jump to content

stilldre1976

Veteran Driver IV
  • Content Count

    2167
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by stilldre1976

  1. Happy Birthday brother have a great day!!

     

  2. RIP chrs cornell :( one of the best voices in rock too

     

  3. perfect my game keeps freezing while trying to sleep,use the boat or train or cancel a job -_- both sp and mp,not using any mods am nowstuck on a heavy haulage job I cant cancel and cant get to finish as I need to use the train to get to the uk :rolleyes: tried a few different profiles including clarks starter profile,verified game cache in steam etc and left the freeze for a good half hour and had to restart the pc lol Happy days :troll:

    1. Creatured

      Creatured

      I know how to fix it turn down the graphics setting to medium or so i also had that problem.

    2. stilldre1976

      stilldre1976

      thanks Creatured will give that a try :)

  4. Happy Birthday buddy hope your having a great day !!!

  5. Loving the new dlc :P

    ets2_00002.png

  6. @Chris Truckers.FM

    Happy birthday buddy hope your enjoying your day !!!

  7. About to play the game of get online before the update kicks in lol :lol:

    1. stilldre1976

      stilldre1976

      The new fuel station signs look very lifelike :lol: :troll:

      Untitled.jpg

    2. Killua  // Ireland ^_^
  8. On the egg hunt do the egg trucks have "flagship events" tags on?

    1. Pillow

      Pillow

      I think some of them have, one of them has ''Easter Egg Hunt'' :troll:

    2. stilldre1976

      stilldre1976

      ahh cheers bro only found one so far haha :wacko:

  9. Nice and quiet on c+d road :troll:

    1. Pillow

      Pillow

      Haha yeah, now that a lot of people have updated to the newest version xD :troll:

    2. Killua  // Ireland ^_^

      Killua // Ireland ^_^

      for once my updates are paused :D no clue why :P

  10. @? MrHarv98 ?

    Happy Birthday bro hope your having a great day ;)

  11. Finally found a Volvo I like :troll:

     

    gUz1iXm.jpg

    1. stilldre1976

      stilldre1976

      yeah love Volvo cars matey had a 340 as my first car when I passed etc

    2. Killua  // Ireland ^_^
  12. Gimme the green light,cos am ready to go!!

     

  13. Nice footage of Felixstowe port @ night

     

     

  14. @DJ Dynamic happy birthday bro hope your having a great one ;)

  15. Trunk-rattlin' what's happenin', huh?
    I don't even think I need to speed
    Bass-travelin', face-crackilin' huh?
    Turn it up and make the speakers bleed :P

  16. Joypads not working on new update? :(

    1. (ZZ-Trans) Range Quit

      (ZZ-Trans) Range Quit

      on 1.27 my controller logitech f710 works fine 

    2. DerAmpelmann

      DerAmpelmann

      My Xbox One controller works as well as in 1.26

    3. stilldre1976

      stilldre1976

      Cheers guys I got throttle brake and steering but cant map other other buttons now ill post on scs see what they say

  17. Be great for removing troll blockers lol :D

     

  18. Amazing the amount of posts from people since support trails opened lol :troll:

    1. Mirko9

      Mirko9

      I noticed that too :D  

  19. Strange lol says online down atm but if you go offline it puts you online in a server lol

    1. Daniel [ENG]

      Daniel [ENG]

      Its to do with World of trucks

    2. stilldre1976

      stilldre1976

      Ahh cheers dan :D

  20. 8/10 for the fuel station jump tbf lol :lol:

     

  21. Is eu2 down? keep getting connecting etc

    1. Scania LTD l Fezz l Owner

      Scania LTD l Fezz l Owner

      I can't seem to join EU3, just sits on connecting.

  22.  

    Lmao get rekt mate :lol:

  23. Preorder player unknown battlegrounds looks awesome cant wait to try the beta weekend now :D rollon 4pm

  24. When you spend hours on a game  looking for burlap sacks and netting to make a ghille suit..and you finally do it :D

     

×
×
  • Create New...