Mix. Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Hvor har vi alle danskerne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngelFox Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 dunno ;P jeg venter på 1.14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mix. Posted November 26, 2014 Author Share Posted November 26, 2014 dunno ;P jeg venter på 1.14 Jeg har ikke været på siden serverne blev til freeroam, så vi er nok to i den båd ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Friskmaelk Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 tror at de fleste af os venter på 1.14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ditte Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 og vi venter stadig, håber de snart er færdige med den Håber de har udnyttet beta tiden til at lave forarbejdet ellers kommer vi nok til at vente længe endnu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mix. Posted November 29, 2014 Author Share Posted November 29, 2014 og vi venter stadig, håber de snart er færdige med den Håber de har udnyttet beta tiden til at lave forarbejdet ellers kommer vi nok til at vente længe endnu Det tror jeg ikke du skal regne med D: - De har selv sagt før at betaen er ikke noget de kan arbejde med fordi der er stor forskel på betaen og den endelig udgivelse D: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mix. Posted November 29, 2014 Author Share Posted November 29, 2014 Det ser ud som om at det bliver i dag alligevel! o: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ditte Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Ja så kom den endelig. Der fulgte bare lige en spand kold vand med, som jeg fik lige i hovedet Får nemlig følgende fejl "\Euro Truck Simulator 2 Multiplayer\launcher.exe er ikke et gyldigt Win32 program" Så nu vil jeg sætte mig hen i et hjørne med en pakke "Tudekiks" og vente på at de lige hurtigt laver en 32-bit client Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mix. Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 Det virker mærkeligt.. Jeg kører 32 bit og mit virker.. Sådan da. Der er ualmindelig mange crashes på random tidspunkter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngelFox Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 ditte. har du installeret det php sdk de linker til på download siden? hvis det stadig ikke funker så prøv og kør det med admin rettigheder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ditte Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 jeg havde hentet den første version, de havde lagt ud som viste sig at være en 64-bits version. jeg har hentet den ny (r2) så nu kører jeg igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngelFox Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 super happy trucking Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArcticBliss Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Jeg kan da lige give lyd fra mig. Jeg er godt nok fra de mere arktiske egne af rigsfællesskabet, men har boet her sydpå i mange år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mix. Posted December 8, 2014 Author Share Posted December 8, 2014 Jag kan da lige give lyd fra mig. Jeg er godt nok fra de mere arktiske egne af rigsfællesskabet, men har boet her sydpå i mange år. Er det grønland eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArcticBliss Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Er det grønland eller? Ja, det er det faktisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lassemeriksen77 Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 hvordan kommer man online Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanflex Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 hvordan kommer man online Det er faktisk ret simpelt. Følg denne opskrift trin for trin http://forum.ets2mp.com/index.php?/topic/158-guide-how-to-get-started-in-multiplayer-with-mods-tips/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikj Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Ja, det er det faktisk. Hvor i Grønland er du fra om man må spørge? Er selv født i Kristianshåb Link to comment Share on other sites More sharing options...
DalleDK Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Dansker da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolleris1511 Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Jeg har spillet et par timer de sidste par dage. Bliver smidt af et par gange i timen, men jeg nyder når folk dytter og blinker når de kører forbi Jeg er ny her, og jeg glæder mig til de kommer med en stabil version. Be patient... Oh, og så ville jeg lige 'rapportere' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capone Transport Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 En mere dk,er checker ind. må sige jeg er blevet positivt overrasket over hvordan det er at trucke online, er kun blevet kørt på 2 gange den sidste uges tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sponzzo Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Hej jeg kan ikke skriver (Snabel) @ når jeg starter spillet og skal logge ind hvad gør jeg ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capone Transport Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 skriv din mail et andet sted og ctrl-c ctrl-v den ind det virkede for mig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sponzzo Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 tak det virkede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sponzzo Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Hej hvordan kan man køre mere en 90 km/t i Multiplayer ? det køre på langsomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts