Jump to content
Incompatible ETS & ATS Version ×

Recommended Posts

Posted

dunno ;P jeg venter på 1.14

Jeg har ikke været på siden serverne blev til freeroam, så vi er nok to i den båd ^^

- I'm not saying I'm Wonder Woman; I'm just saying no one has ever seen me and Wonder Woman in the same room together.

Posted

og vi venter stadig, håber de snart er færdige med den  :mellow:

Håber de har udnyttet beta tiden til at lave forarbejdet ellers kommer vi nok til at vente længe endnu :blink:

Posted

og vi venter stadig, håber de snart er færdige med den  :mellow:

Håber de har udnyttet beta tiden til at lave forarbejdet ellers kommer vi nok til at vente længe endnu :blink:

Det tror jeg ikke du skal regne med D: - De har selv sagt før at betaen er ikke noget de kan arbejde med fordi der er stor forskel på betaen og den endelig udgivelse D:

- I'm not saying I'm Wonder Woman; I'm just saying no one has ever seen me and Wonder Woman in the same room together.

Posted

Ja så kom den endelig.

Der fulgte bare lige en spand kold vand med, som jeg fik lige i hovedet :huh:

Får nemlig følgende fejl "\Euro Truck Simulator 2 Multiplayer\launcher.exe er ikke et gyldigt Win32 program"

Så nu vil jeg sætte mig hen i et hjørne med en pakke "Tudekiks" og vente på at de lige hurtigt laver en 32-bit client :(

Posted

Det virker mærkeligt.. Jeg kører 32 bit og mit virker.. Sådan da. Der er ualmindelig mange crashes på random tidspunkter.

Posted

Jag kan da lige give lyd fra mig. Jeg er godt nok fra de mere arktiske egne af rigsfællesskabet, men har boet her sydpå i mange år. :)

Er det grønland eller? :D

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Jeg har spillet et par timer de sidste par dage. Bliver smidt af et par gange i timen, men jeg nyder når folk dytter og blinker når de kører forbi :D
Jeg er ny her, og jeg glæder mig til de kommer med en stabil version. Be patient... 

Oh, og så ville jeg lige 'rapportere' :D

• 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.