Jump to content

Nieuwe update


S&B Rubberduck NL

Recommended Posts

Ik speel euro truck 2 vanaf oktober 2012   vindt het een leuk spel.

 

Ben sinds week multiplay gaan spelen  ,,,en vond het ook leuk om te rijden...alleen na de update met de winter mod...vind ik het spel in multyplay waardeloos...veel dansende trucks...veel ramming waarschijnlijk door de dansende trucks.....ik denk dat de makers van dat multiplayer teveel op de server zetten...het is zo niet leuk rijden meer..zowel in eu1 als eu2 niet.

 

Bugs zijn

 

Afstanden van de trucks kloppen niet  ...Volgende,,, truck zie je voor je,of achter je..maar in werkelijk zit ie naast je...veel haperingen...en dat zeggen ook andere truckers... stoplichten werken niet gelijk.

 

Dus zat te doen nog.

 

2de

 

ze kicken wel erg snel..(hoge ping soms)...(minuut stilstaan in een parkeerzone) ik vind als je gewoon parkeerd bij een parkeerplaats doe je niks verkeerd...zet je hem stil op de openbare weg oke kick dan (doe je in het echt ook niet ...niet alle reports worden verwerkt door admins  .

 

meschien dat dit alles komt door dat de servers niet zwaar genoeg zijn...dat ken...ik heb ook daar veel mee gewerkt...als dit zo is ben ik best berijdt om mee te betalen aan super servers...want eigenlijk is multiplay wel degelijk goed bedacht.

 

Dit is mijn ervaring nu met multiplayer eurotruck simulator

 

Met Vriendelijke groeten de echte trucker Rene

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • Matt locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.