[NL]Brian Posted October 26, 2015 Report Posted October 26, 2015 hallo ik zat net op mijn profiel en zag members title maar hoeveel zijn der en hoeveel post moet je daar voor hebben? MVG, Brian tol (TheGamingNL)
Wapsie Posted October 26, 2015 Report Posted October 26, 2015 Ik zal persoonlijk niet weten hoeveel titles er zijn. Wel weet ik dat je bij een bepaald aantal posts zelf je members title kan wijzigen in iets dat jezelf leuk vind.
Creatured Posted October 27, 2015 Report Posted October 27, 2015 Je moet 500 post hebben om je eigen member title in te stellen
Wapsie Posted October 27, 2015 Report Posted October 27, 2015 Je moet 500 post hebben om je eigen member title in te stellen Ik had al zo'n vermoeden dat het dat aantal was maar wist het niet 100% zeker
Scar Posted October 27, 2015 Report Posted October 27, 2015 Zolang het maar geen spam is Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Scar Posted October 27, 2015 Report Posted October 27, 2015 Ook eventjes verduidelijken, posts in het off-topic gedeelte tellen niet mee. Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Recommended Posts