Jump to content

Stuurwielen


PursuitGamer6

Recommended Posts

Goedendag,

Tegenwoordig ben ik een beetje aan het rondkijken voor stuurwielen.

Ik kan zelf niet echt een keuze maken, en niet echt de juiste vinden, maar misschien dat het jullie lukt?

- Onder de 100 euro.

- Versnellingspook, en al die dingen.

- Geschikt voor ETS2.

Buiten dat heb ik ook een vraagje, hoeveel graden gaat de stuur van ETS2? 260graden of 900?

Groeten!

Link to comment
Share on other sites

Stuur in-game draait 780 graden, ik heb zelf een Driving force GT van logitech, 900° (je kan t aanpassen in de profiler)

Op marktplaats te vinden voor 50-110 euro, er zit een schakelpook bij maar die kan niet bewegen zoals een versnellingspook in een handgeschakelde bak, zie het als een automaat eigenlijk.

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

G25 / G27   (ik heb een G25)

 

De G25 vind je voor €100 op marktplaats

 

Door de versnellingsbak die beide stuurtjes hebben is het zelf schakelen met een H splitter bak in ETS2 fantastisch

 

G25 Is het zelfde stuur met ook 3 pedalenset 900 graden rotation en zelfs sequential shifting wat niet meer op de G27 zit

wat er anders is dan de G27 is de verbeterde tandwiel overbrenging in het stuur (waardoor stiller) en 6 knoppen op het stuur ipv 2 op de G25

een verbeterde versnellingsbak mechanisme

 

http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?p=1686657

hier een bevinding  posting 4 is goed om te lezen

 

CPU: i7 4970K @ 4.3 GHZ | RAM: G.Skill 16GB | GPU: GTX 1070 8GB

Wheel: TM  T500 + TM 28GT | Shifter: TM  TH8RS | Pedals: Fanatec CSR Elite | VR: Oculus rift  ̶D̶K̶2̶  .. CV1

Link to comment
Share on other sites

Even voor de duidelijkheid: de Logitech G27 is het pareltje voor onder/rond de 200e. Er zijn betere stuurwielen beschikbaar, maar die zijn dan ook gelijk vele malen duurder (helaas :P). Voor enkel ETS2 zou zo'n stuur het absoluut niet waard zijn, wellicht dat je voor een goedkope tweedehands G25 kan kijken.

Proud Transport Administration Officer for Squirrel-Logistics, the number one VTC

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zelf de Logitech G27, bij dit stuur zit een stuur, pook en de pandalen geleverd en natuurlijk de accesoires ! Ik vind het een fijn stuur waarmee je uren lang kunt rijden. Dit stuur kan 900 graden draaien en rijd dus ook heel realistisch. De G27 kan je instellen zoals je zelf wilt. Zo is die dus voor iedereen bestemd. Ik ken verschillende mensen die dit stuur ook hebben en die hebben net zoals ik niet te klagen. Ik vind dat er geen minpunten op te vinden zijn ! En dat je veel game plezier er mee kunt hebben.

 

De G27 is te kopen voor zo'n 200 euro en 2e hands voor zo'n 130 euro.

 

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben en je je keuze heb kunnen maken.

 

Groeten Wessel

[ Chauffeur bij DGC ]

Chaufeur bij [DGC] Dutch Gaming Community

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik heb mijn ook tijdens de kerstdagen gekocht voor 209 bij bol.com. Vervolgens zijn de prijzen nu op bol.com gestegen en niet een beetje ook.

Maar op andere webshops zul je ze vast goedkoper kunnen krijgen, marktplaats heb ik niet zo veel ervaring mee omdat ik elektronica nooit 2e hands koop.

Eigenlijk niks maargoed, ieder voor zich  :P

1om5x4.jpgpawanv8.pnglogo-wotr.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.