Tandem, Rigids, Wagon & Drag may be closer than you think! - wersja POLSKA!

Wexu

@Grzesiek2402: Chodziło mi o coś takiego:D4DBDE5ABC359A457061EAA744504B9E.jpg

bo możliwe że takie naczepy też się pojawią. To chyba się zwie BDF. Osobiście wolałbym takie cuda, bo tandemem wciąż się będzie łatwo cofało ze względu na jeden punkt łamania.

Kolego, będziesz mieć DT od mwl4, to zobaczysz, że to ci nie będzie do niczego potrzebne :D

76561198117924798.png

@Grzesiek2402: Chodziło mi o coś takiego:D4DBDE5ABC359A457061EAA744504B9E.jpg

bo możliwe że takie naczepy też się pojawią. To chyba się zwie BDF. Osobiście wolałbym takie cuda, bo tandemem wciąż się będzie łatwo cofało ze względu na jeden punkt łamania.

BDF - The box-body truck, technically called the BDF truck, is an arrangement in which the body of the truck can be easily disconnected from the chassis. The facility to remove the body from the truck chassis allows great flexibility for distribution vehicles.

"Po Naszemu"

BDF - rodzaj zabudowy ciężarówki. ;)

Kolego, będziesz mieć DT od mwl4, to zobaczysz, że to ci nie będzie do niczego potrzebne :D

DT - ?

if i'm online you can FOLLOW ME ON MAP! //

if you have 'something' to me then write PM in English or Polish!

i don't accept anyone on steam!
photo.jpg facebook_48x48.png Twitter_logo_blue_48.pngdb7f21ef324bf7c1b313e517461a0ba9.png
3522842343.png

• 4 months later...