Jump to content

Jullie mening


SWAT5773

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik had een recruitment post gezet in "companies" een paar maand geleden in het Engels om mijn VTC te promoten voor het grote publiek.

Echter slaagde ik wel in dat feit. Had meer dan 900 views, twee pagina's vol foto's, video's en positieve commentaar.

Sedert twee dagen is deze niet meer te vinden. Niet in de trash can, nergens.

Zonder enige waarschuwing of niets.

 

Vandaag post ik een volledig nieuwe en blijkbaar moest ik een toestemming krijgen van een moderator. Huh? raar dacht ik.

 

Dit is wat ik als antwoord kreeg:

 

149xcux.png

 

Dus als ik  goed lees moet ik verplicht 100 keer op andermans of mijn eigen topic iets beantwoord hebben vooraleer ik mijn VTC mag promoten?

Moet ik nu de forum vol spammen met onbenul tot ik 100 replies bereik?

 

Zouden ze niet beter de recruitment posts deleten die bij wijze van spreken als twee jaar oud zijn en waar er een jaar geleden voor de laatste keer iets op gezegd werd?

 

In plaats van een topic waar om de drie dagen iets nieuws op komt? (Ik hou mij dan nog aan de regels ook!)

En die dat elke dag hun topic bumpen, wat compleet tegen de regels is staan er nog altijd.

Gaan ze dan ook onze recruterings posts deleten op het belgian discussion sectie? Want daar heb ik ook niet de vereisten voor.

 

Graag had ik hierover een kleine discussie geopend met jullie.

Wat zijn jullie meningen?

Link to comment
Share on other sites

Er zijn sinds 23 mei nieuwe regels opgesteld omtrent de VTC's. Door het toevoegen van deze regels hopen we de kwaliteit van de aangeboden bedrijven te kunnen verhogen.
Een van die regels is het hebben van minstens 100 posts op het forum, wat - toegegeven - redelijk veel is als je al niet veel post. We gaan er natuurlijk vanuit dat als je op het forum komt, dat je actief mee communiceert met de community.
 
In de regels staat dat topics aangemaakt voor 23 mei vrijgesteld zijn van de nieuwe regels, al moet de activiteit ervan gecontroleerd worden. Topics waar langdurig niet op gereageerd worden zullen spoedig verhuizen naar het archief.
Een topic updaten om de 3 dagen is niet verboden, al moet de inhoud van die posts nuttig zijn.
 
Voor zover ik kan zien zullen we nog niet aan de bedrijven beginnen prutsen die in de specifieke talendiscussies zitten. Ik heb eventjes gezocht naar B-Log op het forum en vond alleen jullie topic hier in onze eigen talendiscussie. Blijkbaar hebben jullie B-Log niet als actief hebben gemeld tegen de Community Manager (DFS_TV) waardoor dat topic is verwijderd.

Langs de andere kant, als requirement stellen jullie dat je Vlaams moet spreken. Ik vermoed wel dat alle Vlaams sprekende personen ondertussen wel eens kijken hier in deze sectie dus lijkt een topic in het grote Company gedeelte onnodig?

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Ik heb eerlijk gezegt nergens gelezen dat ik iets moest melden aan mijnheer DFS_TV. Ik viel compleet uit de lucht toen ik mijn topic nergens meer te zien kreeg.

Met alle respect voor hem maar ik hou mij enkel bezig met mijn VTC topic op deze forum en lees aventoe ook eens andere topics.

Ik kom elke dag wel eens langs na mijn werk maar voor de rest hou ik me bezig met men VTC.

Als ik mij mag permiteren om u tegen te spreken heb ik gemerkt dat er veel meer Vlamingen zijn die ons vinden dankzij onze Engelstalige recruterings post dan onze nederlandstalige. Omdat ze simpelweg niet verder naar beneden scrollen.

 

Ik vond de regel wat overdreven voor iemand die toch wel dagelijks actief is op deze forum en die zich aan alle regels zo goed mogelijk probeert te houden.

 

Alvast bedankt voor uw reactie. Ik moet toegeven ik ben was een beetje gefrustreerd, mijn excuses hiervoor.

 

Ik zal er niet verder op ingaan, regels zijn regels zeker hé.

Link to comment
Share on other sites

Er is sinds 23 mei dus een topic geplaatst in het bedrijven gedeelte met de nieuwe regels, natuurlijk wordt daar veel gepost dus kan het zijn dat je het uit het oog verloor. Linkje naar het betreffende topic: klik.

 

Ik begrijp zeker en vast dat je niet op elk topic op dit forum iets te zeggen hebt, en dan heb ik liever ook dat je gewoon meeleest en niets post dan dat je allerlei nonsens zou beginnen te posten om toch maar een je minimum te komen.
Het is inderdaad een ingrijpende regel van die aantal posts, zeker als je dagelijks online komt en dergelijken, maar toch... regels zijn regels helaas.

 

Je hebt groot gelijk dat je even om verduidelijking komt vragen, het is tenslotte je grootste recht om te weten waarom je topic verwijderd is. Hopelijk heb ik hierop een goede uitleg kunnen geven.
Ik zou ook gefrustreerd zijn in jouw geval hoor ;)

 

Ik wist niet dat er blijkbaar toch Vlamingen zijn die niet in dit gedeelte zitten, hopelijk gaan ze dit binnenkort dan snel eens doen want het is hier toch maar akelig stil :(

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

ik vind het wel een beetje raar.SFH en RAW zijn 2 grote bekende VTCs die grote events wekelijks houden.de oprichter en CEO van beide VTCs hebben geen 100 posts als ik me niet vergis.betekent dat dat deze VTCs plotseling niet qualitatief goed genoeg zijn? :P

                                                          

Link to comment
Share on other sites

SFH had hun thread voor de regels zijn veranderd, die zijn dan vrijgesteld. RAW vind ik niet direct terug.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

ik vind, da als nen admin zegt "32 mei :P " dat onzen topic dan ook mag teruggeplaatst worden.

 

Er is sinds 32 mei dus een

 

 

 

Dienen 100 posts regel is totaal nutteloos,

ga je alleen de forums maar mee vervuilen,

maar ja, zoals altijd, als die "regel" er is, houden ze daar zich aan, en kunnen we daar toch niets aan veranderen, bla bla bla

 

Als ge als admin merkt, dat er bijna onmiddellijk na het verwijderen van een recruitment pagina, vrijwel onmiddellijk op gereageerd wordt, dan weet je toch wel dat die nog actief is, en zet je die gewoon terug.

Link to comment
Share on other sites

^ Oeps, typefoutje :P

 

Ivm de regel van 100 posts, het is veel maar we kunnen daar ook niet rond. Iets meer posten in het multiplayer gedeelte en je komt er wel redelijk snel aan.
Het company gedeelte wordt beheerd door de Community Manager (DFS_TV), dus voor verdere communicatie kan je eventueel daarmee praten.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

SFH had hun thread voor de regels zijn veranderd, die zijn dan vrijgesteld. RAW vind ik niet direct terug.

klopt we hebben ook geen thread en ook geen interesse in een :P

moesten we er een willen dan kan ik het nog altijd makelijk posten :P

 

mijn punt is gewoon dat een aantal forum post geen enkele indicatie geeft over hoe goed een VTC.en het zelfs meer aanmoedigd om te spammen(dus negatief gedrag aanmoedigd en tegelijkertijd niet echt veel positiefs meebrengt)

 

maargoed ik snap wel dat jullie daar niets over te zeggen hebben.

                                                          

Link to comment
Share on other sites

zij hebben DFS een Pm gestuurd en daarmee hun VTC geverieerd als jullie dat ook hadden gedaan was the thread er nu nog

Dat hebben wij dus duidelijk niet gedaan omdat niemand de geupdate regels heeft nagelezen.

Wat ik zou gedaan hebben is PM's gestuurt naar iedere OP met de vraag of ze nog actief waren en of ze wenste nog steeds hun recruitment topic te behouden.

Ook kan men duidelijk zien welke VTC's nog actief zijn en welke niet als men gewoon bekijkt welke regelmatig gebumpt worden ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.