Jump to content

Euro truck sim 2 MP werkt niet


[NL]Brian

Recommended Posts

@Sven,

Open je m wel via de desktop shortcut, probeer m anders in Administrator uit te voeren.

Kijk ook naar je internet, heb je wel internet bijv.

 

ik heb hem als Adminstrator geopend maar dan doet hij het nog niet, ik zit gewoon op wifi.

 

ik heb de inlog pagina gehad daar zegt hij in succesvol ingelogd en dan ga je rijden en dan zegt die iedere keer dat je opnieuw word aangemeld wat een tijd kan duren.

heb overgens wel 1 keer gereden met andere mensen daarna niet meer

Link to comment
Share on other sites

ik heb hem als Adminstrator geopend maar dan doet hij het nog niet, ik zit gewoon op wifi.

 

ik heb de inlog pagina gehad daar zegt hij in succesvol ingelogd en dan ga je rijden en dan zegt die iedere keer dat je opnieuw word aangemeld wat een tijd kan duren.

heb overgens wel 1 keer gereden met andere mensen daarna niet meer

Hoelang moet je wachten meestal?

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

Je zegt dat je op wifi zit? En als je op wifi zit, zit je toch op draadloos internet?

Dan kan het zijn dat je draadloze verbinding niet sterk genoeg is. Ga eens naar speedtest.net en laat de test draaien. Zet dan hier even een screenshot neer, zodat we kunnen zien wat er uit de test is gekomen.

 

Als je namelijk op draadloos zit, dan heb je meestal niet de volle MB's. Als je dan een internetkabel vanuit je modem naar je computer trekt, dan zit je niet meer op draadloos, en heb je dus de volle MB's.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

hallo allemaal ben hier nieuw en zou graag ets2 mp willen doen maar nu krijg ik dit

 

Unsuported game version detected! To play ETS2MP you need to have ETS2 1.14.2s (Steam release)!

Do you need help with downgrading?

 

en dan kan ik kiezen ja of nee.

 

doe ik ja doet hij niks doe ik nee doet hij ook niks weet iemand hoe of wat?

 

alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

hallo allemaal ben hier nieuw en zou graag ets2 mp willen doen maar nu krijg ik dit

 

Unsuported game version detected! To play ETS2MP you need to have ETS2 1.14.2s (Steam release)!

Do you need help with downgrading?

 

en dan kan ik kiezen ja of nee.

 

doe ik ja doet hij niks doe ik nee doet hij ook niks weet iemand hoe of wat?

 

alvast bedankt

Allereerst welkom! :)

 

Welke versie van ETS2 heb je?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.