konfig0 Posted December 18, 2014 Report Posted December 18, 2014 Je kan nu met 1.15 spelen! I wonder if you look both ways when you cross my mind.. Be slow to critize, be fast to appreciate.
firebird01 Posted December 18, 2014 Report Posted December 18, 2014 ja heb net al zitten spelen het werkt nu goed met 1.15
Robbert297 Posted December 21, 2014 Report Posted December 21, 2014 ja heb net al zitten spelen het werkt nu goed met 1.15 Mooi dat het is opgelost!
sven_delange Posted December 23, 2014 Report Posted December 23, 2014 sorry maar ik krijg er geen printscreen in hier. maar de resultaat is: ping 7ms downloadsnelheid 25.86MBps uploadsnelheid 4.42 MBps heb hem trouwens ook al een keer aan de kabel gehangen maar toen wilde hij het ook niet doen ik heb op de wifi vanaf 12 uur smiddags tot 2 uur snachts gewacht maar ik ben niet 1 keer online geweest
Beltie93 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Ik heb een probleem bij het selecteren van ETS 2 multiplayer. Alles ging wel erg mooi tot dat ik hier op stuitte. Ik start Steam op en Startte ETS 2 multiplayer op en toen kreeg ik dit: (bekijk de afbeelding die hier bij zit) Ik selecteerde Euro Truck Simulator 2 en drukte op [OK] dan hoort als het goed is ETS 2 op te starten maar dat deed hij dus niet, dus ik drukte weer op het zelfde als ervoor toen krijg ik weer het zelfde. Weet iemand wat ik hier aan kan doen??? Ik heb van alles als geprobeerd maar er hielp er niks bij!
Beltie93 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 nou dan zit hij dus altijd vol steeds als ik het probeer dan lukt het niet!
Heemse Posted December 26, 2014 Report Posted December 26, 2014 Kan je screen maken van wat je krijgt?
[ S.PLH ] Warrior Posted December 26, 2014 Report Posted December 26, 2014 Ik heb een probleem bij het selecteren van ETS 2 multiplayer. Alles ging wel erg mooi tot dat ik hier op stuitte. Ik start Steam op en Startte ETS 2 multiplayer op en toen kreeg ik dit: (bekijk de afbeelding die hier bij zit) Ik selecteerde Euro Truck Simulator 2 en drukte op [OK] dan hoort als het goed is ETS 2 op te starten maar dat deed hij dus niet, dus ik drukte weer op het zelfde als ervoor toen krijg ik weer het zelfde. Weet iemand wat ik hier aan kan doen??? Ik heb van alles als geprobeerd maar er hielp er niks bij! Dat is de verkeerde map, dat hoort niet in je documents Je moet je steam map zoeken C: programfiles(86)\steam\steamapps\common\ets2
Beltie93 Posted December 30, 2014 Report Posted December 30, 2014 bij mij is het probleem ieder geval opgelost! het is me 1 keer gelukt om online te komen vaker niet, vanwege hij aan geeft dat ik offline ben.
konfig0 Posted December 30, 2014 Report Posted December 30, 2014 Server is regelmatig vol, EU2 heeft wat problemen net als US1. I wonder if you look both ways when you cross my mind.. Be slow to critize, be fast to appreciate.
[ S.PLH ] Warrior Posted December 30, 2014 Report Posted December 30, 2014 Opgelost en gesloten graag nieuwe topic starten als je weer probleem hebt Deze topic is een wirwar van verschillende problemen
Recommended Posts