Jump to content

Banned voor niks


best4224

Recommended Posts

Dat is echt het slechtste dat je kan doen, je breekt hierdoor namelijk zelf de regels.

Je ban is absoluut terecht, maar als je daar anders over denkt kan je een ban appeal aanmaken.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

ik werd de 28ste gebant vanwegen dat me pc crashte en ik blijkbaar overdwars over de snelweg stond voor blocking terwijl me ik er helemaal niks aan kon doen, en me vriend waarmee ik ree zij nog hij is gecrasht kan een admin hem kicken of naar een service ding to tpen, ben appeal gemaakt en me vriend hem via de forums gecontacteerd en hij zij dat het altijd nog mijn probleem was, vind het een beetje raar hij had zelf zijn chatlogs geupload waarin je nog ziet dat die dat had gezegt
maarja hoe kan je anders bewijs er van hebben dat je crasht ben
als het nou 2 dagen ofze waren zou t me niet veel schelen dan is t meer moeite om het te regelen dan te wachten maar voor 2 WEKEN?
maar iemand hoe die weet hoe ik het andere kan oplossen?

Link to comment
Share on other sites

1, Als jou PC crasht, gaan al jou programma's sluiten.. dus dat ie 'gecrasht' is, is niet enorm veel van waar lijkt mij.

2, Kijk eens naar die video... Zie jij ergens dat jou vriend gezegd heeft dat de ADM jou moest tpa'en?

 

Buiten dat, kijk eens naar de enorme hoeveelheid trolls, mensen die blocken, etc. Dat los je écht niet op door te TPA'en, dan verplaats je het probleem.

 

Mocht je het nog niet eens zijn met de ban, kun je altijd Clarkinator of I<3VODKA een berichtje sturen, en kijken wat hun te zeggen hebben.

Link to comment
Share on other sites

Jaa tuurlijk snap ik het punt ook wel van alle admins etc, er zijn zoveel van die gasten die blocken en tegen het verkeer inrijden, maarja daarom zeg ik heb geen bewijs om het te laten zien alleen de chatlogs van die vriend van mij dat die zij dat ik gecrasht was en een whatsapp bericht dat de pc vastliep
maarja "het kan ook gewoon getypt zijn" krijg je meesteal te horen, ook begrijpelijk dan maar afwachten tot 12mei
alleen jammer dat het 2weken zijn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.