Jump to content

ets2 mp problemen.


verhoeven

Recommended Posts

hallo, dit is ook meer een probleem voor de admins, maar ga het toch neerzetten. ben zelf eigenaar van de vtc reco transport, en ik en meerderen hebben hier last van, een paar zijn ook al eens geband door dit probleem, maar was het beetje zat nu, dus denk ik ga het toch posten. 

 

het probleem is het volgende, je wild normaal rijden, tijdens het sturen, of je wild sturen, blijf het spel door rijden eigelijk, maar loopt hij ook vast, en kan ik niks doen, terwijl ik maar toe moet kijken wat me truck gaat doen, voor een ander lijkt dit dus rammen met opzet, en heb wel eens van 1 van onze leden, een video gezien die hij van de admin kreeg, gezien hij dit ook had, en dat klopt dat het daarop niet te zien is maar opsetterlijk lijkt, dit is alleen voor de speler zoals mij en anderen die er last van heb hinderlijk, je wild sturen en kan niks, maar je truck rold verder en je kan niks doen, tot hij het eindelijk weer doet. draai je stuur iets en je wild rechtsturen, ook vaak dan blijf hij hangen, en op je beeldscherm en voor anderen stuurt hij dus door, en rijd hij door, maar zelf kan je niks meer doen. 

 

ik hoop zo het rare probleem goed te hebben uit gelegt.

 

.ps. in de singel player heb ik het probleem niet, alleen heb ik het in de multiplayer.

 

Link to comment
Share on other sites

Klinkt precies alsof je wat last hebt van lagspikes of iets dergelijks.
Kan je eens een (kort) filmpje tonen vanaf jullie perspectief zodat we het beter kunnen bekijken?
 
Hoe vervelend het ook kan zijn, een admin weet niet wat er gaande is langs jullie kant he. Die ziet enkel je truck bepaalde manoeuvres uitvoeren en op basis daarvan onderneemt die mogelijk actie.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Klinkt precies alsof je wat last hebt van lagspikes of iets dergelijks.

Kan je eens een (kort) filmpje tonen vanaf jullie perspectief zodat we het beter kunnen bekijken?

 

Hoe vervelend het ook kan zijn, een admin weet niet wat er gaande is langs jullie kant he. Die ziet enkel je truck bepaalde manoeuvres uitvoeren en op basis daarvan onderneemt die mogelijk actie.

Maar als die actie niet opzettelijk is?

de persoon kan er niks tegen doen?

Wat gaan jullie er dan mee doen?

En meerdere mensen hebben hier last van, zullen de bans weg gehaald worden dan.

Want ik ondervind dit zelf ook maar dan neem ik meer afstand van de vrachtwagens of ik ga op de vluchtstrook rijden.

Ik weet het mag niet, maar wat heb je liever vluchtstrook of een ramharde botsing dat meerdere voertuigen die kapot gaan.

Laat maar wat van je horen Admin en TS.

Link to comment
Share on other sites

Hoe kunnen wij nu weten of het opzettelijk is of niet? Zorg ervoor dat je bewijs hebt zodat je direct kan tonen dat het niet opzettelijk is.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Hoe kunnen wij nu weten of het opzettelijk is of niet? Zorg ervoor dat je bewijs hebt zodat je direct kan tonen dat het niet opzettelijk is.

Als het beeld blijft hangen zo als die hier boven vermeld.

Zal de camera niet blijven hangen wegens beveiliging van vele camera's je zult zien dat het filmpje gewoon door loopt,

Heb hier aardig wat ervaring mee, dus we zullen iets anders moeten bedenken.

Misschien CCTV?

Link to comment
Share on other sites

zoals scarface zei als je bewijs kan aantonen kunnen we kijken wat we kunnen doen, wat OP beschrijft is inderdaad lag dit komt vaak voor bij Rotterdam/Amsterdam/Europoort

als je daar rijdt moet je zeker afstand bewaren en verlaag je snelheid want het scherm kan even still staan (lag) en dan schiet je ineens meters verder. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.