Logitech Driving Force GT - problem

Fazioch

Witam.

Od niedawna jestem posiadaczem kierownicy Logitech Driving Force GT, zakupioną specjalnie pod ets. Problem polega na tym, że po jakiś 15 min. grania w ets kierownica "gubi" środek tzn.  gdy jadę prosto kierownica jest przekrzywiona o parę stopni. Po godzinie grania kierownica jest już o jakieś 45 stopni przekrzywiona. Pomaga odłączenie kiery od usb i ponowne wpięcie. Kierownica sama się kalibruje. Próbowałem odinstalować wszystko związane kierownicą i ponownie zainstalować lecz to nie pomogło. Spróbowałem na innych grach typu nfs, drit i faktycznie kierownica się przekrzywiła ale to góra o 5 stopni (ponad 3 godziny grania).

Sprzęt:

Procesor :  AMD FX-8230

Grafika:     Radeon R9 390

RAM:         12 GB

System:     Windows 7 64x

Próbowałeś zmienić port USB, do którego kierownica jest podłączona? Najlepiej ona działa jak jest podłączona do portu USB na płycie głównej, skąd otrzymuje ona stabilne napięcie 5V.

If you want to ask anywhere on forums whenever 32-bit version of MP will be supported in future, try to start GTA V on your 32-bit machine before checking game's system requirements.

Instead of quoting the post above, use the ^ character. The character is actually pointing to the post above.

How to fix sudden steering issue on your USB steering wheel

Sprawdzałeś ją na innym komputerze? 

• Upvote 1

If you want to ask anywhere on forums whenever 32-bit version of MP will be supported in future, try to start GTA V on your 32-bit machine before checking game's system requirements.

Instead of quoting the post above, use the ^ character. The character is actually pointing to the post above.

How to fix sudden steering issue on your USB steering wheel

• 3 weeks later...
  • KOZIK_ locked this topic