Jump to content

ETS2MP december 2015: Winter mod + Politie auto


Creatured

Recommended Posts

In de eerste plaats zijn de politiewagens voor de admins. Later zal de wagen ook beschikbaar zijn voor andere spelers, uiteraard zonder de sirenes en de politieskin.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De wagens zullen meestal gewoon statisch ergens staan, het is inderdaad niet dat we ermee gaan roleplayen.

Verder zie ik een mogelijk gebruik van tijdens een file in EP, zodat we eventueel de pechstrook kunnen blokkeren zodat spelers niet daarover gaan beginnen rijden en de file erger maken. Tijdens een (officieel ets2mp) convooi als begin en eindwagen ofzo. Zijn best wel wat mogelijkheden, je zal ze binnenkort wel zien verschijnen hoop ik :)

  • Upvote 1

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

De wagens zullen meestal gewoon statisch ergens staan, het is inderdaad niet dat we ermee gaan roleplayen.

Verder zie ik een mogelijk gebruik van tijdens een file in EP, zodat we eventueel de pechstrook kunnen blokkeren zodat spelers niet daarover gaan beginnen rijden en de file erger maken. Tijdens een (officieel ets2mp) convooi als begin en eindwagen ofzo. Zijn best wel wat mogelijkheden, je zal ze binnenkort wel zien verschijnen hoop ik :)

Dat mis ik wel in de file staan bij EP ben blij dat er zoveel admins zijn want het kan na 10 a 20 minuten best wel irritant worden

76561198104778942.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.