Jump to content
Real Ops V16 is TODAY! ×

Mijn mening


verhoeven

Recommended Posts

Denk plaats ook eens mijn mening. ben namelijk vandaag en gister even op bezoek geweest gewoon gezellig op die vtc. 

onbewust maakte ik blijkbaar raclame dat mocht niet. oke moeten ze zelf weten, ik wil ze ook niet afkraken. 

maar persoonlijk vind ik het niet realisities. in het echten bedrijfsleven is concurentie met elkaar normaal, en ook raclame. ik heb ook als ik door de jumbo bijvoorbeeld loop, en er een folder van de lidl zou worden neer gelecht, nooit gezien dat er iemand zij, die folder mag hier niet liggen hoor, wand dat is raclame. tja de persoon zelf kiest uit eindelijk toch? 

maar ik wilde gewoon me mening even kwijt. en wens deze vtc ondangs ik me er niet thuis voeld, verder wel geluk en veel suck6 met hun vtc!

 

gr.kevin

 

Link to comment
Share on other sites

Ergens toch logisch dat je niet bij een ander bedrijf reclame gaat maken voor je eigen bedrijf?

Concurrentie is normaal, maar dat gaat dan over reclame op het internet en dergelijke, je gaat toch ook niet naar de Jumbo en daar eventjes roepen dat Lidl beter is?

  • Upvote 2

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Sorry voor dubbelle post maar kon niet wijzigen. Maar wilde er nog even wel bijvoegen. Dat ik ook jullie standpunt wel respeckteer. En ntuurlijk zoals gezegt scoor je wel een groot punt, wand nee je roept niet lidl is beter in een jumbo. Maar het deed mij gewoon beetje zeer om het zo te noemen omdan gewaarschuwt te worde voor iets wat niet opzetteljjk is geweest. En me niet van bewust ben.

 

Link to comment
Share on other sites

Zolang het maar een waarschuwing is lijkt het me niet zo'n ramp. Zorg gewoon dat je het niet meer doet, het is niet fijn als anderen dit bij jou zouden doen.
 
Btw, een post kan je aanpassen door op "edit" te klikken, als aangeduid in onderstaande afbeelding.
nUbyIPO.png

Anyway, ik denk dat we nu beter terug gaan praten over "Nationaal Gaming Community" en de gebeurtenissen binnen dit bedrijf.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.