Jump to content

Lijst?


RedPassion

Recommended Posts

Het is in mijn ogen wel een latig iets om een lijst te maken met alle vrachten en vervolgens het bijbehorende gewicht erbij te vermelden. Want SCS heeft namelijk een hoop trailers in deze game gestopt en met iedere DLC zullen er wel weer neiuwe bij gaan komen.

Maar toch veel succes bij het maken van deze lijst en ik zie hem dan vanzelf wel een keer verschijnen

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ik probeer iedere trailer met soort vracht en gewicht te noteren om daar een mooie lijst van te maken ik hoop dat het lukt maar het zal denk ik wel even gaan duren ;)

 

Als je nou slim bent probeer je hem geheel in het Engels te maken(als dat voor jouw mogelijk is dan)

Zodat als jij dat dan toestaat de gehele community er gebruik van kan gaan maken 

En niet alleen de Nederlands/Vlaamse Community

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Als je nou slim bent probeer je hem geheel in het Engels te maken(als dat voor jouw mogelijk is dan)

Zodat als jij dat dan toestaat de gehele community er gebruik van kan gaan maken 

En niet alleen de Nederlands/Vlaamse Community

 

zou ik kunnen doen. kijk wel even eerst maar eens zorgen dat ik merendeels erop heb staan B)

TheMeepz.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.