Jump to content
Real Ops V16 is TODAY! ×

Instellingen


Recommended Posts

Graphics: Maximaal van maximaal..

 

Serieus:

 

Gewoon gewoon maximaal van wat je pc aankan & het liefst met een steering wheel...

dan ga ik nog iets vragen, lol, wat is een goed stuurwiel met een budget van 200 euro?

 

Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days. :D

the-beatles-hey-jude-button-b4784.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Hallo, ik heb een vraagje, Wat zijn de beste instellingen die ik in-game kan gebruiken. m.v.g. Bram

Hangt ervan af wat je pc aankan, probeer iets duidelijker te zijn met je computer specififaties e.g gpu, cpu..

Goede stuurwielen zijn (voor 200 euro of minder) :

G27, G25 en Driving force GT.

Alle drie van Logitech.

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

dan ga ik nog iets vragen, lol, wat is een goed stuurwiel met een budget van 200 euro?

De logitech G27 is erg fijn, is alleen wel iets boven de 200 euro, goedkoopste was 260 euro nieuw, volgens Tweakers.

Check anders of je m 2de hands  goedkoper kan krijgen..

Edit:

Ik heb even voor je gekeken en ja hier 1'tje van 150 euro; http://tweakers.net/aanbod/825024/logitech-g27-racing-wheel-zwart-pc-playstation-2-playstation-3.html

^^

ETS2Data Founder

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Het beste is natuurlijk om het maximale aan instellingen doen wat kort gezegd wordt bestempel als Ultra door SCS.

Zelf speel ik op High want qua lag en gamplay maakt dit bij mij weinig verschil met normal.(meestal werkt mijn game beter op high alz op normal) Maar het is natuurlijk wat jezelf liever hebt en wat je PC natuurlijk aankan.

Als steering wheel is het volgens de meeste het beste omte kiezen voor de Logitech G27.

Zlef gebruik geen wheel maar heb wel research gedaan. Dus wat ik zal aanraden is kiezen wat jezelf fijner vindt en wat na enige research bij jouw als beste uit de bus komt.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.