Jump to content

TruckersMP skod spil


Recommended Posts

Så fik man prøvet det spil.

Man kan sige det ikke var den fedeste oplevelse man fik ud af det. Hvor er den almindelige trafik ? Hvor er alle ansatte man har brugt timer på at købe ? Hvorfor kan man kun komme op på en topfart på 110 km.t ? 

Så er der de folk som så kører rundt med hovedet under armen. Hvad sker der lige når en kører ind i en og smadder ens fragt.  Der må da være færdselsregler. Jeg ville bare lige lukke det her ud for, der er da nogen der ikke som mig har råd til at betale for de skader. Men jeg kunne da være ligeglad for det ikke penge jeg mangler, jeg har kun 1,184,465,664 euro så hvad betyder lidt skade. Hvorfor bliver man smidt af serveren når man vil kører med specialtransport, det da bare for underligt. Der sikkert 1000 andre ting man kunne syntes ikke er i orden med TruckersMp men det lader jeg ligge, for fremover er det kun Eurotrucks simulator 2, der er det fedeste at spille for der normal trafik, ens arbejder og 150 km.t 

 

Link to comment
Share on other sites

Heej!

Det lyder trist at du har haft en dårligt oplevelse hos TruckersMP Community.

Første spg

Det almindeligt trafik kan ikke blive synkroniseret korrekt, når der er 4.000 spillere inde på samme server. SCS Software ændre også deres "NPC trafik" generelt og derfor resultere det at TruckersMP skal bruge mere tid på at ændre koderne. (Kan tage fejl)

Anden spg

AI ansatte kan ikke ses på vejene uanset om du kører i singleplayer eller multiplayer. 

Tredje spg

Hvis du har bemærket Calais - Duisburg landevejen. Så kan du vel nok se hvorfor, TMP vælger at gøre det. Det er så urealistisk at lastbiler kører over 89 km/t. 
Og spørgsmål til dig, hvorfor har du travlt med at kunne køre over fartgrænsen på lastbiler i virkeligheden? - Hvis du virkeligt har så travlt, så brug "Arcade" serveren. Da, der ingen regler gælder der.

Dem der kører hovedet under armen, er de folk der ikke har lyst til at være på TMP - da de kan blive banned / permbanned i værste tilfælde. Du er velkommen til at hjælpe GMs / RM med at rapporte disse spillere og få dem ryddet af vejen.

Man kan sige, der er færdselsregler på TMP. --> Går udfra du ikke har læst reglerne inden, du joinet TruckersMP? Der er mange regler, omkring kørslerne og hvordan man skal opføre sig. "Spille reglerne" gælder ikke i Arcade (Du må køre dårligt som du vil og der vil være NCZ over alt). 

Jeg vil råde dig for at du holder dig langt væk fra Calais - Duisborg området, da det er en område der særligt kendt for deres "Trolls, hensynsløse" trafikanter og ingen ved hvorfor alle holder sig der. Lige sådan i Kirkenes stenbrud i ProMods.
Så har du ihvertfald råd til at betale pengene for de skader folk laver.

Special Transport DLC vil ikke fungere på Multiplayer af en simpelt grund.. "AI Trafik" --> De blokere trafik og dem der ikke ejer den DLC vil være ligeglade og bare køre ind i det hele.. Hvilket ødelægger det sjove for dem der kører stort fragt.
Dem der ikke ejer den samme DLC som du gør, kan ikke se det samme som du kan se. Det nok mest derfor, det er sådan som det er. Men du kan til en hver en tid, bruge "Paintjobs, accessories" fra dette DLC.

Tjaaa, hvis du spørger dem der er blevet "Permbanned" så vil de nok være lillesmule enig med dig, da de ikke kan komme ind på TMP igen på grund af "Banned for no reason" hvilket er løgn og latin, i de fleste tilfælde.

Og igen, 150 km/t, hvorfor? Det så urealistisk for en lastbil at køre så hurtigt! 

Og jeg personligt ser intet problemer med dette fælleskab på TruckersMP! Jeg har selv oplevet masse ting med hensynsløse trafikanter osv og jeg er fuldstændigt enig med at TMP laver om på deres fartgrænse for at undgå folk der rammer andre, og andre årsager. 

Anyway. Håber du kan bruge mit svar til noget.

og fra mit synsvinkel, af alt det du skriver der er ret normalt og intet i vejen med det.

Kind Regards

ChristmarDK ?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rigtig mange tak for dit svar.

Ja jeg har indset at det ikke er realistisk at kunne kører 160 km.t. Så den kommentar tager jeg i mig igen :)..

Jeg tror jeg har skrevet en lille misforståelse. Det jeg mente med at de arbejdere man har købt til at hjælpe en med at tjene flere penge kan man ikke se og heller ikke i single player spillet. Man kan kun se at nu har eksempel. Knud og Karl tjent eks antal penge ind. Det mangler man måske lidt for at kunne betale de skader man får. 

Men alt i alt ønsker jeg dem der har lyst til at spille TMP alt godt i fremtiden.

Mvh. Ole.

Link to comment
Share on other sites

Heej ?

 

 

Jeg vil ikke besvare dine spørgsmål yderligere (Medmindre du har yderligere spørgsmål), da ChristmarDK har klaret det meget godt ? 

Jeg vil dog komme med et lille indspark (Det blev lidt større end forventet XD): 

 

Hvis du ikke allerede har et program til at optage hændelser der sker på vejene, så kan du evt. bruge www.medal.tv - Det er bare et lille program der kører i baggrunden og optager dit spil konstant (Den gemmer dog ikke noget før du trykker på F8, eller hvad du vælger at sætte knappen til. Med mindre, at du sætter den op til, at skulle optage/gemme alt ?)

 

Ved tryk på F8 kan den gemme helt op til de sidste 2 minutter, så hvis der sker noget, tryk på F8 og du har en video klar i medal programmet, i programmet skal du så lave en titel og uploade klippet, hvorefter du kan bruge det til at rapportere spillere på hjemmesiden. For mere information, læs meget gerne vores KB artikeler her -> https://truckersmp.com/knowledge-base/article/694 + https://truckersmp.com/knowledge-base/article/788 + https://truckersmp.com/knowledge-base/article/10

 

Jeg vil anbefale at køre nogle test klips for at tjekke at alt kan læses (F.eks. spilleres navne og self. chatten, hvis noget i chatten skal rapporteres på et tidspunkt ?)

Og så lige en ting mere, frem for at skulle bruge /pinfo <spillerens in-game id> for at finde frem til brugerens TruckersMP id, så kan du faktisk gøre så det konstant bliver vist i deres navn med en funktion i indstillingers menu'en på TAB listen ? (Du kan trykke på knapperne i TAB listen ved først at åbne TAB listen og så højre klikke for at aktivere musemarkøren ?) når du har åbnet indstilingers vinduet, så går du hen til 'Graphics' og sætter et flueben ud for 'Player's TruckersMP ID'.

Så kan du se spilleres TMP ID i deres navn ? 

 

 

Velkommen til TruckersMP og rigtig god tur ? 

 

 

Med Venlig Hilsen
General18
TruckersMP Support

General18

TruckersMP

My supported languages: English, Danish

Support | TruckersMP Rules | Feedback | How To Downgrade

Link to comment
Share on other sites

Kan godt forstå dine frustrationer og oplever selv en del mennesker som kører med en brækket arm.

Dog vil jeg gerne komme med den idé om at finde steder rundt omkring kortet hvor der ikke er så mange mennesker. Kirkenes i Norge er i øjeblikket det mest kaotiske sted på hele mappet, og der undgå jeg næsten altid at tage fragter til.

 

Men håber at du fremover får en anden opfattelse af TruckersMP.

1994424284_Signaturex145.png.2818caee6d3562984b896056a07df3ca.png

Member since 24th December, 2014.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.