Jump to content

Basilius_Fleischlein

Veteran Driver
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About Basilius_Fleischlein

  • Birthday 03/28/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Preferred Trucks
    Mercedes

Recent Profile Visitors

284 profile views

Basilius_Fleischlein's Achievements

1

Reputation

  1. I fixed it, i removed ETS2 from my Computer and installed it again and now it works
  2. Thank you for help, I allready updatet the TruckersMP Launcher. I check the Game Files, no Problem found. I dont have betas selected. Got this Error ATS works fine just ETS2 get this error
  3. Hi, I have an Error saying I need version 1.32.3.7s and i have just version 1.32.3.3 I tried to update but i dont have an update in steam.
  4. Danke für die schnellen Antworten, dann warte ich mal auf die Winter Saison
  5. Hallo, Ich spiele seit kurzem den Multiplayer und bin in den Optionen über den Winter Mod gestoßen, das Häckchen ist drin aber es gibt kein Winter. Ich habe dann gesucht und einiges gefunden für ältere versionen des Launchers und Winter Mods. In besagten Findungen gings darum das er manuell installiert werden muss nun habe ich gesucht und über das Forum keine aktuelle Version gefunden. Über Google hab ich dann Frostys Winter Mod 6.6 gefunden mit dem Heavy Winter Mod. Nun habe ich bei mir in ProgramData/TruckersMP/Data/ets2/mods/ diese Moddateien rein aber es funktioniert nicht aber in den Beiträgen zur älteren Version stand das so drin. Ich bin für jede Hilfe dankbar. LG Basilius
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.