Jump to content

Bluessun

Veteran Driver IV
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About Bluessun

Profile Information

  • Known languages
    Finnish, English

Recent Profile Visitors

1057 profile views

Bluessun's Achievements

0

Reputation

  1. Tuu ens kerralla mukaan, hyvät ajot oli, vaikka meitä vähän oli EDIT; Siis mikäli vielä (toivottavasti) uusitaan.
  2. Ei se munkaan rahapussia haittaa jos ilman mennään Äsken katoin, 110 jonossa, täytynee alkaa jonottaa tunnin päästä niin pitäis olla ajoissa
  3. Ok. Reittitietoja vielä? Voisin ottaa vaunun reitille, paitsi jos mennään kaikki ilman.
  4. Osaatko heittää aikaa tarkemmin? Saattaisin ehtiä 16->, varmemmin 17->.
  5. Tammikuun ekoina päivinä saan kalenterin "täyteen" alkuvuoden hommista, näillä näkymin edelleen perjantai illat sopii parhaiten, en vielä lupaa muuta kuin ton 30.12. Uudenvuoden ajot olis aika hieno homma, kunhan muitakin ilmaantuisi, aika tosiaan taas käy vähiin taas.. Tätä pitäs varmaan kaikkien haluavien mainostaa kavereilleen, pistäkää sanaa liikkeelle jne. Tässä mä en oikein voi auttaa, kaverilistalla ei ole paikalle kykeneviä, eikä kiinnostuneita tai osaavia, toisaalta en mielellään uusia kavereita listalle otakkaan... Mulla on syitä miksi olen innoissani jo pelkästä ajatuksesta. ETS2 tai ATS, parin viikon varotusajalla olen taatusti mukana, muuten taitaa olla nuo perjantai illat. Tämän voin päivittää tarkemmin alkuvuodesta viimeistään. P.S. 30.12.2016 ajelen ATS EU2 servulla, todennäköisesti 18-> ehkä jopa yli puolen yön Suomen aikaa, mikäli mitään maailmaa mullistavaa ei tapahdu. Ajaessa en kirjoittele enkä mikkiä käytä mutta taukopaikoilla saa aina moikata Muokkausta: G25 kaipaa vähän kolvia.. 10 vuotta tuo tekikin tehtävänsä kuin pitikin..
  6. Pitipä kattoa uudemman kerran ja ups, etpä tosiaan ollut banaanisaarilla, sori. Pikalukutaidossa kehitettävää Älä heitä kirvestä vielä kaivoon, miten olis 30.12 uus yritys? Tai alkuvuodesta? Kiinnostusta näemmä kuitenkin olisi.
  7. Eipä tainnu ainakaan tänään tulla mitään. OP näemmä hankkinu bännit, loppuu tai loppui tänään, jaksa laskea noita kellonaikoja.. Seurailen tätä topiccia aina silloin tällöin, jos vaikka jonain päivänä saatais kunnon Suomiconvoy kasaan. Ja vielä parempi jos asiaan mainiosti sopivat dlc:t toimisi silloin. Tämä painuu nyt ajelemaan illaksi EU 1 servulle ATS korjausta odotellessa.
  8. Odotellaan vielä jos järjestäjä ilmoittautuu ja kertoo milloin, mistä ja minne. Tartten kymmenisen minuuttia vaunun järjestelyyn reitille, muuten auto ja kuski melko valmiina lähtöön.
  9. Maby because ATS problem is more complicated, real life things, who knows. Fix will come when it's done, I believe.
  10. There is no way it is going work unless you allow the game to launch...
  11. Aikaakin olisi tosiaan vielä tänään varman päälle. Vaikka aamuun asti, hereillä tuskin jaksan olla aamu kolmea pitemmälle. Tosin just huomasin, että multahan puuttuu vielä tuo viiva franska dlc.. Ja tili näyttää tarpeeksi pieneltä, että joutuu odottamaan tarjouksia. Joten jos fransmannit kierretään, niin meikä olisi mukana.
  12. Click "Install Available Updates". That should do it.
  13. Ehdotus: Pe 16.12.2016 klo 18-> esim. reittinä Oslo - Milano, tai jos ei nuita paketteja kaikilla ole niin vaikka berliinistä torinoon. Tuon päivän jälkeen mulla alkaa ns. joulukiireet, muuten menee ensi vuoteen kun joutais seuraavan kerran varmaksi sanomaan. Tuo oli ehdotus, ei muuta. Pari pilottiakin vois olla paikallaan, mikäli saadaan tarpeeksi porukkaa. Ite en halua pilotiksi, enkä halua olla järjestäjänäkään. Pistäkää sana kiertämään!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.