FlavoClava Posted January 24, 2017 Report Posted January 24, 2017 Dutch Trucking Logistics DutchTruckingLogistics ook wel afgekort "DTL". Op 16-01-2017 zijn wij gestart. Wij zijn opzoek naar nieuwe Chauffeurs. jong of oud! Wij hebben al een klein team maar we willen graag uitbreiden! Graag organiseren wij meestal in het weekend convoys! Dit doen we omdat er best veel vraag naar is en natuurlijk ontzettend leuk is! zoek jij nog een leuke Nederlandse vtc? Ons beleid waar wij ons aan houden: ~ Heb respect voor de anderen. dan kan je respect terug verdienen. ~ Alleen staff leden hebben een Tagg in hun steam om herkenbaar te zijn voor de leden. de normale leden zijn niet verplicht deze te dragen. ~ Je rijd in Euro Truck Simulator 2 multiplayer volgens de regels van TruckersMP https://truckersmp.com/rules ~ Verder heb plezier in deze Vtc :D. onze website: website Tour o Matic: tour o matic Discord: https://discord.gg/t6D2are Owner/Oprichter: [DTL-Owner] FlavoClava Administrators: [DTL-A] Nick [DTL-A] Membadoor Moderators: [DTL-M] RavyinGameNL 1
Sexy-Nicotjuh Posted January 24, 2017 Report Posted January 24, 2017 hey sander dat zie't er goed.uit man goed bezig 1
FlavoClava Posted January 24, 2017 Author Report Posted January 24, 2017 Dankjewel Zeeland26. Zal mijn uiterste best doen voor de vtc.
FlavoClava Posted January 26, 2017 Author Report Posted January 26, 2017 Momenteel maken we gebruik van Discord! Voor de toegangscode zie hierboven "discord". zien we jou terug bij de volgende DTL convoy?
FlavoClava Posted March 1, 2017 Author Report Posted March 1, 2017 Zojuist meldt ik dat DTL is gestopt met teleurstellende reden. Dit ter respect tegenover de anderen zal ik geen namen plubliceren op het internet. Daarom overweeg ik het te houden bij een vrienden server. Mocht je hier op willen kan je mij via privé benaderen. Mvg, FlavoClava
[ S.PLH ] Warrior Posted March 2, 2017 Report Posted March 2, 2017 Hallo @FlavoClava jammer dat je stopt, misschien ooit in de toekomst weer een nieuwe bedrijf Zal ik deze thread voor je sluiten ? Of wil je hem nog openhouden.
FlavoClava Posted March 2, 2017 Author Report Posted March 2, 2017 Hai Warrior! Ik zou het op prijs stellen dat je hem zal sluiten. ^.^ Dankjewel voor je begrip! Mvg, FlavoClava
Guest GameSter Posted March 3, 2017 Report Posted March 3, 2017 Jammer dat je stopt. Maar voor als nog, veel truck plezier. Drive safe and enjoy the game!
[ S.PLH ] Warrior Posted March 3, 2017 Report Posted March 3, 2017 oke bij deze is het bedrijf gesloten
Recommended Posts