[MTA-Owner]TDRSNL[NL-DE] Posted January 28, 2016 Report Posted January 28, 2016 (edited) ----------------------------------------------------------------- Manuel Transport Apeldoorn ----------------------------------------------------------------- Hallo, welkom op het topic van: Manuel Transport Apeldoorn [MTA] Wij willen niet dat er chauffeurs zijn die met onze tag in hun naam gaan rondrijden en mensen gaan irriteren dan kun je gelijk vertrekken, dit klinkt dan wel redelijk hard maar wij nemen (bijna) alles redelijk serieus. Als je chauffeur wilt worden dan kun je mij toevoegen op steam of gewoon een berichtje achterlaten op mijn TruckersMP account. Een keer tijdens een convooi of een gewone rit een grapje maken mag zeker, maar niet gaan rammen, blokkeren of dat soort idiote dingen, dan kun je -zoals bovenaan al vermeld- meteen vertrekken. Dit zal ook zeker gebeuren bij een echt transportbedrijf. Ik, oftewel de eigenaar, TDRSNL zit zelf bij een RC-Truck club genaamd: Mini Truck Club Apeldoorn, ik ben hier sinds midden Mei lid van en heb er veel plezier aan, Mijn truck lijk op het moment nog op een vrachtwagen die je voor een tientje langs de weg zal te koop zal zien Foto's zijn -als je geïnteresseerd bent- op mijn profiel wel te vinden (oftewel gewoon mijn profielfoto) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ////Ledenlijst\\\\ ____________________________ Eigenaar: [MTA - Owner]TDRSNL(NL-ENG) ____________________________ Chauffeurs: [MTA]Vinn2006 [MTA]DutchandFearless [MTA] Mark1010 ____________________________ ////Contact\\\\ Steam - http://steamcommunity.com/id/tdrsnl/ ---------------------------------------------------------------------------------------------------- ETS2MP - https://forum.ets2mp.com/index.php?/user/11875-bramthedutchman/ ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Discord: https://discord.gg/KzEm3AG ___________________________________ Edited December 17, 2017 by [MTA-OWNER]TDRSNL[NL-ENG] Even wat dingen bijgewerkt en TS3 veranderd in Discord. Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days.
[MTA-Owner]TDRSNL[NL-DE] Posted February 9, 2016 Author Report Posted February 9, 2016 dankuwel, Arys, Markesbr12 & Neostryker Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days.
[MTA-Owner]TDRSNL[NL-DE] Posted February 9, 2016 Author Report Posted February 9, 2016 (edited) Wij hebben een nieuwe chauffeur, [beekman]Madpat6 ...nu al vertrokken :/ Edited August 10, 2016 by TheDutchRoadStories Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days.
[Excellent-Trans] Speelduur Posted February 9, 2016 Report Posted February 9, 2016 Succes ! Speelduur Excellent-Trans
[MTA-Owner]TDRSNL[NL-DE] Posted February 10, 2016 Author Report Posted February 10, 2016 dankjewel, Speelduur Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days.
[MTA-Owner]TDRSNL[NL-DE] Posted September 24, 2016 Author Report Posted September 24, 2016 Welkom DutchAndFearless en Vinn! Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days.
[MTA-Owner]TDRSNL[NL-DE] Posted February 3, 2018 Author Report Posted February 3, 2018 (edited) *Doet even als een Waberer's chauffeur en rijdt m in de achteruit ergens tegenaan* "Bump." <- Natuurlijk doen wij dit in het echt niet hoor! Edited February 3, 2018 by [MTA-OWNER]TDRSNL[NL-ENG] Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days.
Ionia Posted February 7, 2018 Report Posted February 7, 2018 Het ziet er mooi uit ik ga proberen om met jullie samen te spelen ....
[MTA-Owner]TDRSNL[NL-DE] Posted May 11, 2018 Author Report Posted May 11, 2018 Zal m maar weer ff bumpen want anders wordt ie de prullenbak in gekieperd en dat is nou net niet wat ik wil. Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days.
Sticky Posted August 20, 2018 Report Posted August 20, 2018 // Verplaatst naar Archief wegens inactiviteit (> 1 maand). Stuur mij een persoonlijk bericht als je de bedrijfsadvertentie weer teruggeplaatst wilt hebben.
Recommended Posts