Jump to content

Nieuw Youtube kanaal


dutchnoskillz

Recommended Posts

Hee jongens ! 

 

ik heb sinds kort een youtube kanaal gemaakt en heb mijn 1e video online :) 

Uiteraard gaat het over ETS2. Ik heb altijd al een Youtube kanaal willen hebben maar nooit ver gekomen. Heb nu het beter aangepakt door een intro te gebruiken, Outro, Thumbnails, Custom banner en Live commentary te geven

 

Hier een linkje van mijn kanaal :)

Hoop dat ik het ver ga schoppen :)

 

https://www.youtube.com/channel/UCfd-TohgPRYhs_Q5YZ4fghw/feed

Link to comment
Share on other sites

Altijd leuk als Nederlanders een kanaal hebben, vooral als het over games gaat die ik ook speel. Ik ga je eerste filmpje even kijken, al is het jammer dat 'ie maar 360p is... kan er natuurlijk ook aan liggen dat je hem nog maar pas geleden online hebt gezet en youtube hem op de achtergrond nog in 720/1080 aan het uploaden is ;)

 

PS: ben je toevallig Fins? Je naam doet erg Fins aan :lol:

Link to comment
Share on other sites

Altijd leuk als Nederlanders een kanaal hebben, vooral als het over games gaat die ik ook speel. Ik ga je eerste filmpje even kijken, al is het jammer dat 'ie maar 360p is... kan er natuurlijk ook aan liggen dat je hem nog maar pas geleden online hebt gezet en youtube hem op de achtergrond nog in 720/1080 aan het uploaden is ;)

 

PS: ben je toevallig Fins? Je naam doet erg Fins aan :lol:

Hij is inderdaad zojuist pas geupload. ik neem op in Full HD 60FPS dus dat moet nog even verwerken. kan het ook wel in 1440P renderen maar dan worden de bestanden vaak groter en niet veel mensen hebben 1440P. wat wel jammer is is dat mijn stem erg zacht klinkt. Op de video van mijn vriend klink ik veel harder. Ik zal er in de toekomst beter op letten :) Mic staat al op 100% ook in het opneem programma 

 

haha leuk die vraag of ik fins ben. Heb die vraag nooit gehad. vaak krijg ik de vraag of ik een buitenlandse afkomst heb. Zelf ben ik hier in het kikkerlandje geboren maar mijn ouders zijn afkomstig van Sri Lanka. 

 

 

Ziet er mooi zal ik een kijkje nemen. Welkom  :D

 

Heel erg bedankt! en nogmaals bedankt voor het complimentje! 

Link to comment
Share on other sites

Niks mis met het geluid hoor, en leuk om dat geouwehoer te horen tijdens het rijden, dat is toch het mooiste! Je intro is echter wel loeihard, zelfs als ik het volume op 20% zet, moest daarna naar 75% schuiven om jullie te kunnen verstaan. Heb stukjes gekeken en vroeg me af waarom die maat van je met High Value begon en daarna Fragile wil kiezen, het is veel beter om eerst wat punten in Long Distance en ADR te pompen zodat je langere en financiëel interessantere ritten kunt doen...

 

Sri Lanka dus, andere kant van de wereld :D

 

edit: ik weet niet of het gewenst is, maareh... Vracht NL zoekt nog actieve medewerkers... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

 

Niks mis met het geluid hoor, en leuk om dat geouwehoer te horen tijdens het rijden, dat is toch het mooiste! Je intro is echter wel loeihard, zelfs als ik het volume op 20% zet, moest daarna naar 75% schuiven om jullie te kunnen verstaan. Heb stukjes gekeken en vroeg me af waarom die maat van je met High Value begon en daarna Fragile wil kiezen, het is veel beter om eerst wat punten in Long Distance en ADR te pompen zodat je langere en financiëel interessantere ritten kunt doen...

 

Sri Lanka dus, andere kant van de wereld  :D

 

edit: ik weet niet of het gewenst is, maareh... Vracht NL zoekt nog actieve medewerkers...  :rolleyes:

haha mooi betreft het geluid:). Betreft Long distance heb je gelijk in. maar dan worden de vrachten gelijk een stukje langer waardoor de video's ook langer willen. we hebben expres gekozen om nog niet voor long distance te gaan maar het eerst kort aanpakken. zodra de vraag naar langere video's komen gaan we uiteraard met long distance beginnen. maar je hebt volkomen gelijk! 

 

betreft de intro kan het best kloppen. ik had in het begin de audio tracks op verschillende lijnen zodat ik het audio level van de intro en outro zachter kon zetten dan mijn voice. uit eindelijk toch niet gedaan. Zal er in het vervolg op letten! 

 

Haha Sri lanka is wel een eindje weg ja :)

 

 

Succes met je Youtube kanaal. Zal zeker even een kijkje nemen

Heel erg bedankt! Hoop dat het je bevalt! 

 

 

Je zegt dat je wel in 1440P kan renderen... Record jij dan ook 60FPS U-HD? Anders maakt het namelijk niets uit in welke kwaliteit je het rendert.. Meestal word de kwaliteit ook nog eens lager.

Heel veel succes en plezier gewenst met jou YouTube kanaal!  :)

Een goeie vraag van je! en ja zeker neem ik ook op in 1440P 60FPS ik render het op 1080P 60FPS speel zelf dan ook op de resoltuie 2560x1440 uiteraard.

Link to comment
Share on other sites

Als je toch 1080p 60f rendert, waarom neem je dan ook niet in die resolutie op? Scheelt FPS ;)

dat klopt. dat komt omdat ik op een 1440P monitor speel. en ik weet dat je je resolutie kan aanpassen maar 1080P ziet er niet zo geweldig uit op 1440P. 1440P zal wel niet geweldig zijn op 4K :P maar je idee is zeker goed 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.