Jump to content

Omat paint jobit multiplayerissä


Verstappa

Recommended Posts

Hei hei!

 

Jos teen oman paintin rekkaan niin näkeekö muut sen multiplayerissä vai pitääkö muiden ladata ja asentaa sen mun paintti että se näkyy?

Entä jos maalaan jonkin trailerin niin voinko käyttää sitä mun traileria aina vaikka teen minkä tahansa kuljetustyön?

Link to comment
Share on other sites

Hei hei!

 

Jos teen oman paintin rekkaan niin näkeekö muut sen multiplayerissä vai pitääkö muiden ladata ja asentaa sen mun paintti että se näkyy?

Entä jos maalaan jonkin trailerin niin voinko käyttää sitä mun traileria aina vaikka teen minkä tahansa kuljetustyön?

Ensimmäiseen vastaisin että kyllä näkyy, kunhan muilla on sama paint dlc asennettuna ja oli se sitten nupissasi tai perävaunussasi, mutta custom paintit jotka muokkaat itse muutoin kuin käyttämällä pelin maalaamoa(esmes. photoshopilla) ei pitäisi toimia kuin itsellä näkyvänä, jos tätä siis tarkoitit omalla paintilla.

Toiseen, saat saman perävaunun itselle  kun teet itsellesi modin jossa on haluamasi muutokset ja otat keikan joka kerta singleplayerissä ajettavaksi kun tätä perävaunua haluat käyttää ja siirryt mp:n puolelle ajamaan keikkaa.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
  • Cyrusj unlocked this topic
  • 9 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.