Jump to content

Alvaro_Cascey[Chile] -SAMP-

Veteran Driver III
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Alvaro_Cascey[Chile] -SAMP-

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alvaro_Cascey[Chile] -SAMP-'s Achievements

0

Reputation

  1. Ban details User Alvaro_Cascey[Chile] -SAMP- Your In-game name when banned [T.S.A][06]Alvaro [Chile] Reason Ramming Admin erykmoz Expires 04 Nov 22:49 Status New Alvaro_Cascey[Chile] -SAMP- at 21 Oct 22:55 Public (edited) Look, i went ahead Because I was slow bone fixed forgive me, I insult to me, Also advanced in continuous line, porfa not take away my weekend week forgive me please I would ask pliz I ask him to Have pity I'm just loving someone trucks Also is the second ban in all that eh played me will behave better friend please desbanneame only thing I want to play I ask of my heart
  2. Yo igual encuentro injusto que me bannaran y por dos semanas osea, este es el segundo bann de todo lo que eh jugado, y por una tonetria osea si va alguien lento si se puede adelantar...mas si en la carretera no viene nadie y si es line separada... yo encuentro que son injusto,personas que trollean en los autos,deja trailer parados de la nada en la carretera/autopista.. como equipo de admin les pido que me perdonen (Solo quiero jugar piola hay ) (PD: NO ME RESPONDEN APELACIÓN) (pd3:porque al comentar me sale esto? " Whooops, parece que algo ha ido mal aca esta mi apelacion: Fix the errors below and try again The comment must be at least 20 characters. Ban Reason User Status Updated Ramming erykmoz New 21 Oct 22:55 View Appeal Appeal history Ban Reason User Status Updated Ramming erykmoz New 21 Oct 22:55 Pliz pido que muestren en su corazon y desbannenme ACA BAJO PODRAN VER CUANTAS VECES ME AN BANNEADO : Y ME DAN TANTO: Alvaro_Cascey [Chile] -SAMP- Prohibido Rango: JugadorMiembro desde: 15 de Jun 19:36 el año 2015Estado de Cuenta: No activadojuegos relacionados: Euro Truck Simulator 2 Información Social Historia del jugador Historia castigo Prohibido21 de Oct 22:49 En El Juego Publicado por erykmoz Motivo: de ariete Expira: 04 Nov 22:49 Servidor: ETS2: UE # 2 Prohibido17 de Jun 19:45 el año 2015 En El Juego Publicado por zmaster1985 Motivo: Insultar http://prntscr.com/7i5796 Expira: 19 Jun 19:45 el año 2015 Servidor: ETS2: EU # 1
  3. quiero ablar con el que me banneo es la segunda "cagada" lo digo entre comilla, porque me dieron tanto castigo
  4. Hola buenas me presento, Soy Alvaro Carcey Cantillano: Bueno quiero pedir,disculpa y quiero ve si me pueden desbannear, razon:Ramming bueno yo iva adelantando y no venia nadie de frente, ni de atras me fije bueno quiero pedir si me pueden desbannear son dos semanas pliz ayudenme
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.