Jump to content

kill_frenzy88

Veteran Driver
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About kill_frenzy88

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kill_frenzy88's Achievements

1

Reputation

  1. Ik heb best wel een idee. De servers waar wij op spelen worden deze kunnen zelf "mods" op gezet worden ,niet? Waarom dan niet kunnen rijden volgens de seizoenen? Er zijn mods voldoende die hierbij alles weergeven. Altijd leuk en interessant. In mijn mening telt het toch ook een klein beetje dat je in de winter kan rijden als het ook effectief winter is =D ipv zomer of welk seizoen dit ook is.
  2. je kan toch altijd print screen maken en zo in het report systeem op deze website ingeven. Gewoon het "evidence" bijhouden en vervolgens wachten tot ze er iets mee doen. Zoals warrior eerder aanhaalde. Het is voor niemand fijn en ze gaan verder in de trucks. Maar als ik kijk hoeveel admins er al zijn en nog steeds te kort komen. Dit is gewoon beetje lucht wat je niet buiten kunt houden. Dit soort spelers zullen altijd in eender welk spel dan ook zijn waar je in kan rijden en / of rammen.
  3. Ik zou zelf ook regelmatig rondrijden met een undercover auto ofzo dan. Maar inderdaad is het handiger en leuker om gewoon met de truck te chillen en onderweg alles in de gaten te houden. Alleen is het de laatste tijd niet te doen van Duisburg naar Calais. Die route is echt vervelend.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.