Jump to content

Johnny H (NL)

Veteran Driver V
 TruckersMP Profile
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About Johnny H (NL)

Recent Profile Visitors

1131 profile views

Johnny H (NL)'s Achievements

  • One Month Later
  • One Year On

Recent Badges

2

Reputation

  1. Bedoel je de nieuwe DAF DLC? Die werkt met versie 1.28, heeft hij het wel op Geen - Uitschrijven van alle betaprogramma's gezet zodat de update kan worden opgehaald? Andere mods zul je eerst in Singleplayer moeten starten en als je ermee rijdt dan terugkeren naar MP. Echter werken vele mods niet in MP, lang niet alles kan worden toegepast.
  2. Haha ja dat kan ik begrijpen dat het niet te doen is op server 2. Mooi om te lezen dat jullie ook gewoon in de truck rondrijden zoals het ook hoort in ETS2!
  3. Even een vraagje hierop. Ik rijdt bijna dagelijks MP en zo nu en dan zoek ik de chaotische CD route bewust op. Meestal rijdt ik lange afstanden om zoveel mogelijk te verdienen en van de DLC's te genieten met de prachtige landschappen. Maar ik heb nog nooit een politieauto gezien met blauwe lichten en sirene in MP. Nu is mijn vraag, rijden jullie als admins en staff hier zo weinig in dat het niet opvalt, of kiezen jullie zelf meestal voor de truck? Want ik kan me voorstellen dat jullie als Truckers MP team ook gewoon willen rijden net als ieder ander
  4. Het is inderdaad even behelpen allemaal als je met elkaar wilt oprijden. Vrachtcentrum en dan dezelfde richting kiezen, en wil je echt dezelfde eindbestemming dan evt in omliggende plaatsen kijken en dan op bepaald punt afspreken en dan kun je convooi rijden. Zelf beheer ik ook een bedrijf via VTC en enkelen hebben besloten om te wachten tot MP er is voor 1.28, een ander aantal kiest wel voor vrachtcentrum. Maar zelf denk ik dat het geduld vanzelf opraakt als MP update langer op zich laat wachten, kans is groot dat ze dan toch downgraden om weer mee te doen. Dit is onmacht he, maar als je een hecht vast groepje hebt dan geven ze heus niet vlug op dat ze uit VTC stappen
  5. @C?nnell de drivers zijn up to date en firewall heb ik even uitgeschakeld en lost het probleem dus ook niet op helaas.
  6. Hoi @C?nnell, zoals je misschien hebt gelezen of niet, ik heb op 11 mei dit al uitgevoerd en mocht helaas niks baten.
  7. Beste @The Fabby, het gaat in single player goed, maar het gaat al mis als ik in het inlog scherm sta van MP, dan heb ik nog geen profiel binnen ETS2 aangeklikt. Speel ik ETS2 dan eveneens mis.
  8. Haha maar dat is niet normaal @[WLKP CARGO] Coppekss. Inmiddels speel ik maar door en als iemand me wil bereiken via Skype dan benaderen ze me eerst maar via Steam chat
  9. Ik vrees dat het inderdaad niet anders meer kan. De mogelijkheden zijn op. Bedankt voor de hulp @[S.PLH]Warrior.
  10. Ja wat wil je ook met zoveel Facebook groepen waar de grootste categorie jonge leeftijden opzit en daarin hun grieven droppen. Forums is meer voor de andere generaties terwijl aantal jaren geleden letterlijk iedereen erop kwam. Ik vind dit zelf als 30 jarige erg fijn om die verdeeldheid te zien. Want op forums die nog wel lopen zie je dat het volwassener met elkaar omgaat
  11. Beste @[S.PLH]Warrior, daar was ik weer. Ik heb het nu op OpenGL gezet en toen eruit en met MP ETS2 opgestart. Resultaat is succes en ik kan zonder crash weer verder spelen in de simulator. Nu het grote nadeel. FPS is dan tussen de 6 en 14, en het rijdt totaal niet fijn. Het beeld is donker, nu kun je dat verhelderen maar de scherpte valt me ook tegen. Speel ik op DirectX dan heb ik FPS tussen de 40 en 50, en een fijn beeld om het het zomaar te zeggen. Hoe los ik dit dan op met OpenGL? Hierbij het game logbestand. game.log.txt.zip
  12. In Multiplayer kun je niet kiezen helaas, maar ik weet dat OpenGL lichter van kleur is en minder scherp. DirectX is alles helder en scherp. Aangezien ik dat dat duidelijk zie na het starten van MP, denk ik dat hij standaard DirectX pakt @[S.PLH]Warrior. Heb zojuist via zoekbalk %programdata% getypt. Vervolgens de map TruckersMP verwijderd en in Program Files de map TruckersMP Launcher. Hierna MP opnieuw geïnstalleerd en het probleem blijft.
  13. Beste @[S.PLH]Warrior Ik zie duidelijk dat de CPU het niet moeilijk heeft, deze zit op 52%. Alles loopt gewoon soepel met navigeren door het systeem heen, en dat ETS2 op de achtergrond loopt. Als ik in de truck rijdt dan heb ik gemiddeld tussen de 40 en 50 FPS, wat lekker loopt zonder schokken. Mijn systeem is als volgt. Windows 10 Home. CPU: Intel I5-3550 (3,30 GHZ) RAM: 24GB Video: NVIDIA Geforce 750TI (2GB) Hardeschijf: 1TB.
  14. De drivers waren up to date van de videokaart inclusief Experiance. ETS2 opnieuw installeren heb ik nog niet gedaan, maar eerst getest of het met singele player ook problemen geeft. Dit is niet het geval en vanuit bureablad kan ik gerust keren naar ETS2. Kortom daar ligt het probleem niet. Ik heb MP opnieuw geinstalleerd en het probleem blijft. Ik heb voor de gok de videokaart opnieuw geinstaleerd, maar mag ook niks baten. Hierbij een screenshot. Als ik in de taakbalk onderin op ETS2 klik om terug te willen keren dan loopt het vast wat te zien is links bovenin. Let niet op de pictogrammen, Ben benieuwd, Ik gebruik Windows 10. P.s. aan de moderators. Jullie mogen dit topic afsplitsen omdat het afwijkt van mijn eerdere vragen.
  15. Ja dat valt mij ook op. Daarom kun je soms beter World of Trucks opdracht kiezen. Komt omdat in MP iedereen voor het grote geld uiteraard gaat. World of Trucks kiezen niet zoveel omdat je dan maar maximaal 90 kunt rijden, wat velen te traag is. Heb je ETS2 wel geupdate? Sindsdien zitten ze erin.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.