Jump to content
  • 0

connection problem


Torpedo07

Question

Hello everyone, I explain my problem, I created a new profile and when each party start when I press F7, or when I reboot with rapid backup, my truck to my garage spawner and I received the message that he dissant there's been a problem and they put my truck in a safe place so that I realize just not merchandise if I did not at once.

 

Help me, thank you!

 


Oh désolé, j'ai essayer 

 

Bonjour à tous, je vous explique mon problème, j'ai crée un nouveau profil et lors de chaque démarrage de parti, quand j'appuis sur F7, ou bien lorsque que je recharge avec une sauvegarde rapide, mon camion est spawner à mon garage et je reçoit le message dissant que il y'a eu un problème et qu'ils ont mit mon camion en lieu sûr ce qui fait que je peu pas réaliser de marchandise si je le fait pas d'un coup.

 

Aidez-moi, merci!

 

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Have you used the g_force_economy_reset command to reset your economy so jobs show up again? It is possible that you forgot to turn the value back to 0, therefore you are given this message every time. In order to change it to 0, go to My Documents > Euro Truck Simulator 2, find config.cfg, open it and find the line that says g_force_economy_reset "1". After you found it, change the 1 to 0.

 

Avez-vous utilisé la commande g_force_economy_reset pour réinitialiser votre économie afin emplois montrent à nouveau? Il est possible que vous avez oublié de mettre la valeur à 0, donc vous êtes donné ce message à chaque fois. Afin de changer à 0, allez à Mes Documents> Euro Truck Simulator 2, trouver config.cfg, l'ouvrir et trouver la ligne qui dit g_force_economy_reset "1". Après vous l'avez trouvé, changer le 1 à 0.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.