Jump to content

Hoe wordt ik Ingame Administrator?


Creatured

Recommended Posts

logohd.png

 

Hallo! 
 
Vandaag, Wil ik het met jullie over het hebben over het onderwerp  "Hoe wordt ik Ingame Adminstrator (=IGA)?".
 
Elke dag, Ontvang ik een lading met berichten met de vraag:

  • Hoe kan ik admin worden?
  • Wanneer is de werving geopend?
  • Waarom is er geen werving voor admins meer? 
  • Waarom kan ik geen admin zijn?

Dus,Vandaag, in één topic, ga ik aan jullie uitlegen HOE JE EEN INGAME ADMINISTRATOR KAN WORDEN!
 
- Zoals jullie kunnen zien in de  ETS2MP Team list, Spelers, Wie naar IGA werden gepromoveerd, Waren Meestal Forum Moderators voorheen. 
 

=> Stap Een: Forum moderator worden

 
- Zoals je kunt zien in de ETS2MP Team list,Niet al de Forum Mods worder gepromoveerd naar IGA. Hier zijn een paar redenen waarom: Ze zijn niet actief genoeg of laten niet zien dat ze een promotie waard zijn, Ze hebben problem met hun gedrag of hun Engels is niet goed genoeg.
 

=> Stap Twee:

  • Wees Actief
  • Werk door en laat zien dat je het in je hebt om de taak van IGA te krijgen
  • Wees aardig en vertoon proper Gedrag
  • Engels Correct kunnen spreken en Typen

as Forum Moderator

 

- Zoals je kunt zien ETS2MP Team list, de Project Managers zijn I<3VODKA & Clarkinator Zij kiezen de IGA's. Dus je kunt I<3Vodka een Fles Absolut kopen en Clarkinator een BBQ . (GRAPJE! :D)

 

 

=> Laatste stap: Gekozen worden worden door de Project Manager.

 

 

 

 

 

 
 

"Ik heb je een bericht verstuurd, maar jij zij ik ben geen goede kandidaat........waarom?"

 

Reactie:

 

7AE44cw.png

 

enbFjYs.png

 

LsQq1Vs.png

 

5bWKpON.png

ik verwijst naar I<3Vodka 

 

  veteran3.png.00cc537938db70681c433a3de1c

78feccb3735d4d601c213217d51504ad.png In Game Status:status.png

5bdbc323038b92f79529c309a81d3847.png   ||  50b10f433129aa1b36b61c39f11c9548.png  ||  6713a22eca15b698d909cd3166af3950.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.