Jump to content

Moredhel

Veteran Driver VII
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

About Moredhel

  • Birthday 12/10/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    The Netherlands
  • Preferred Trucks
    Volvo

TruckersMP Information

  • VTC Name
    Vracht NL

Recent Profile Visitors

1101 profile views

Moredhel's Achievements

2

Reputation

  1. Happy birthay! Wish you all the best!

  2. Ik zou niet meteen online gaan met een nieuw profiel aangezien de snelle opdrachten behoorlijk geglitcht zijn. Verder worden mods in een onlineprofiel gewoon uitgeschakeld, tenzij het iets voor je vrachtwagen is (hoor weleens van mensen die een Volvoblok in een DAF kunnen leggen en daar gewoon mee kunnen spelen)
  3. ProMods is een hele fijne, voegt meer steden aan landen toe en je kunt dan ook naar IJsland, de Faeröer-eilanden, Andorra, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Roemenië en net de grens over om iets in Spanje of Oekraïne af te leveren
  4. Gekalibreerde (Garrus-referentie, hopla! )
  5. Moredhel

    Nederlanders

    Ik vraag er ook altijd wel even of er NLers zijn, kan ik meteen rekruteren
  6. Moredhel

    Nederlanders

    Ik kom daar over het algemeen Turken tegen
  7. M'n collega heeft een korte tutorial geschreven over het syncen van vrachten zodat je leuke convoys kan doen:
  8. Excuses, er is een probleem Je hebt geen toestemming deze bijdrage te bekijken. Foutcode: 2F173/H
  9. Niks mis met het geluid hoor, en leuk om dat geouwehoer te horen tijdens het rijden, dat is toch het mooiste! Je intro is echter wel loeihard, zelfs als ik het volume op 20% zet, moest daarna naar 75% schuiven om jullie te kunnen verstaan. Heb stukjes gekeken en vroeg me af waarom die maat van je met High Value begon en daarna Fragile wil kiezen, het is veel beter om eerst wat punten in Long Distance en ADR te pompen zodat je langere en financiëel interessantere ritten kunt doen... Sri Lanka dus, andere kant van de wereld edit: ik weet niet of het gewenst is, maareh... Vracht NL zoekt nog actieve medewerkers...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.