Jump to content

raquex85

Veteran Driver
 TruckersMP Profile
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About raquex85

  • Birthday 11/04/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sweden
  • Preferred Trucks
    Scania
  • American Garage Location
    California: San Francisco
  • EU Garage Location
    Sweden: Karlskrona
  • Known languages
    Swedish, English

Recent Profile Visitors

560 profile views

raquex85's Achievements

3

Reputation

  1. Tackar för erbjudandet, men jag har tröttnat på TruckersMP och kör mer eller mindre bara SP nu. Är väl inne på MP kanske 1-2 gånger varannan vecka eller nått sånt och jag kan inte påstå att intresset för MP blir större de gånger jag väl är inne, snarare tvärtom.
  2. Tackar för svaret. Låter ju rätt seriöst och trevligt. Får se hur det blir när han kommer tillbaks från sin semester.
  3. Aldrig vart med in nån VTC eller liknande och har väl inte så stor koll på vad det egentligen är och innebär. Jag har alltid bara kört själv då inga av mina vänner har samma intresse som mig när det gäller spel, vilket blir lite segt i längden.
  4. Vet inte om du fortfarade kör nått och jag är mer eller mindre aldrig inne på discord, men tar och lägger till dig där ifall du fortfarande kör :)
  5. Har bara spelat spelet i nån vecka nu. Tyvärr inga vänner som är intresserade av det här spelet. Har mitt huvudkontor i Karlskrona, men är sällan i Sverige och kör. Pga värmen så är källaren enda stället på huset som är dugligt och då datorn är i källaren så är jag inne och spelar rätt många timmar om dagarna.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.