Jump to content

dadebnl

Veteran Driver II
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About dadebnl

Recent Profile Visitors

559 profile views

dadebnl's Achievements

0

Reputation

  1. Hallo Nederlandse en Belgische truckers! Ik speel al een tijd Euro Truck Simulator 2 in de single player. Nu wist ik ergens dat ik ook nog een account had op de multi player. Heb deze opgezocht en gelukkig werkte dit account nog. Ben nu meer aan het rijden in de multi player dan in de single player . Ik vind persoonlijk zoals het echt het leukst. (houden aan snelheid enzo) Maar nu ben ik opzoek naar iemand die het leukt vind om samen met mij een (eventueel internationale) VTC te willen opzetten. Ik ben zelf programmeur dus lijkt het me leuk om zelf (of samen) een website voor die VTC te programmeren en eventuele bijhorende dingen. Een server en eigen domeinnaam.nl aanschaffen kan ik doen. Of eventuele giveaways of andere dingen. Skype lijkt me het makkelijkste om te communiceren maar iets anders kan ook. Heb je interesse of nog vragen? Stuur me dan gerust een berichtje of reageer op dit topic. Groeten, dadebNL
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.