Jump to content

martijnth1983

Veteran Driver III
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by martijnth1983

  1. Thnx voor de uitleg, het was me al opgevallen dat ik ook idd inneens veel meer tijd overhield met opdrachten voltooien, dit heeft hier dus ook mee te maken. Heb er toch maar voor gekozen om online verder te gaan, heb alleen mijn andere chauffeur ontslagen, want anders blijft het geld maar binnen stromen terwijl ik zelf niks doe ( in het gewone leven zou dat natuurlijk geweldig zijn)
  2. Oke, ik snap het en de server draaid zeg maar al 73 weken, is idd logisch. , thnx!
  3. Sinds gisteren ben ik ook online gaan spelen, dat ging allemaal goed, tot na de 1e rit, geen opdrachten meer. Hier wel de oplossing voor gevonden, gaan rusten en daar waren de opdrachten weer.... Maar toen was inneens de tijd 73 weken verder en ik had 5 miljoen op me bank staan. Nou had ik dit in het gewone leven niet zo erg gevonden, maar in dit spel vind ik het juist leuk om alles zelf te verdienen en rustig op te bouwen. Is hier een oplossing voor?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.