Jump to content

ElDelBlanco

Veteran Driver VI
 TruckersMP Profile
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About ElDelBlanco

  • Birthday 09/18/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Copenhagen, Denmark
  • Preferred Trucks
    Scania
    Volvo
  • EU Garage Location
    Denmark: København
  • Known languages
    Dansk, English

Recent Profile Visitors

1205 profile views

ElDelBlanco's Achievements

  • One Month Later
  • One Year On
  • Old Timer

Recent Badges

1

Reputation

  1. Cool! - I'll give it a try later.. I also though it were because I used the Steam Cloud, but since the "profile" folder looks like the same, I wasn't sure..
  2. It doesn't seem to work anymore? After changing the "g_save_format" (in "config.cfg"), running the game & loading my profile, I don't get the "profile.sii" file. Is it because I use the Steam Cloud? - My "profiles" folder is also empty, since my profiles are located in the "steam_profiles" folder. (Still in "Documents\Euro Truck Simulator 2")
  3. Det må jeg sige... 279 views og ingen svar... Er jeg mutters alene eller er der bare ingen interesse i at "spille sammen" ? (o:
  4. Yes yes.. Jeg er med på channel 12. (: Meeen... (Ikke for at ødelægge stemningen eller andet...) Hvorfor ikke bare benytte TeamSpeak eller lignende? Der findes jo en officiel "TruckersMP" server og ellers tager det jo ikke lang tid at sætte ny op, kun til os.
  5. Halløj! Jeg er ny... Så vil da gerne lige sige hej! (: Men for ikke kun at oprette dette emne for at sige hej, kunne jeg da godt tænke mig at se hvor mange Danskere der ellers drøner rundt på de virtuelle veje! (: ETS2 er et fedt spil, men det er sgu lidt trist i længden at spille mutters alene. Så jeg vil da gerne være fræk og høre hvem vi har på vejene. Og for nysgerrighedens skyld, gerne med noget navn, alder, hvor I kommer fra og hvor længe I har spillet. Selv hedder jeg Simon, er 27år, bor i København og har vel højst spillet i en par måned, på tros af at jeg har haft spillet længe. Jeg håber på at I er med på lidt fællesskab, da jeg hvert fald godt kunne tænke mig nogle at spille med, men også forhåbentlig kunne få lidt hjælp, tips og tricks af, til at komme ordentligt i gang! (: - På forhånd tak og kør pænt! (o;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.