Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

sbL

Veteran Driver VII
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About sbL

  • Birthday 05/17/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Denmark
  • EU Garage Location
    Denmark: København

Recent Profile Visitors

1731 profile views

sbL's Achievements

3

Reputation

  1. Happy birthday

  2. Hvis du har formateret din pc og efter installation af ETS2 igen, hvorefter du så har kopiret alle dine tidligere profiler osv. ind igen, kan den godt have svært ved at indlæse dem Prøv at slette din mappe fra dokumenter som hedder euro truck simulator 2(gem evt. mods, profiles map) Slet ETS2 fra steam, geninstallere det igen. Derefter går du hurtigt ind i spillet for så bare at gå ud igen. Så har den selv genoprettet en Euro truck simulator 2 mappe igen, i dokumenter. Når den er oprettet igen, rykker du din gemte "profiles" mappe over i den(Så der kun er profiles mappe i eurotrucksimulator2 mappen) og så går du ind i spillet igen og loader den profil du vil spille på. Prøv det.
  3. Fordi folk åbenbart ikke forstår hvad en lastbil er, de tror det er noget ala need for speed osv... Den nye opdatering som kommer, vil blive med 70kmt i byen og 120 på motorvejen.... Sørgeligt. Ser frem til de indser det ikke er det rigtige valg og må lave ny update igen og normal hastighed igen
  4. Må indrømme, at jeg har sat mig lidt i vente til Scandinavia udkommer :-) Når det sker og MP bliver updated, så bliver der rykket hovedkontor(Garage) til danmark og så bliver der kørt løs igen! :-)
  5. Kan ikke love at jeg vil deltage, men vil da kigge på om jeg mulighed og om det passer ind! :-) - Jeg regner med at være på ETS2 engang imorgen og trille lidt i ETS2, så jeg er frisk hvis andre også vil kører ;-)
  6. @toolmanspain Helt sikkert! Jeg acceptere og så må vi lige se. ;-) jamen jeg er en del af en clan/community og vi har en TS3 ellers er der selfølgelig også ETS2MP ts'en ;-) Jeg regner dog ikke med at være på mere idag desværre, ihvertfald ikke på ETS2. Men burde have tid imorgen :-)
  7. Ville lige vise den scania jeg kører rundt i pt. :-) http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/530633401858639013/2A6C9C3F9AE684580BBD00024C3BEA2C8154ED20/
  8. Jeg vil prøve at blive så meget aktiv på ETSMP TS og ETS2 fremover, så håber da der også er andre som er klar ;-) Ser i mig ingame kører jeg under navnet 'sbL - MAN UTD!' og bedste chance i en Scania 730 V8, Raven Skin. http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/530633401858639013/2A6C9C3F9AE684580BBD00024C3BEA2C8154ED20/ I må også gerne adde mig på steam hvis det i friske på nogle ture ;-) bare søg på navnet jeg skrev ovenover, så burde i se min account :-) sbL
  9. Havde man så bare kunne få en "Rigtig god V8 lyd" måske noget god lyd fra de dejlige store pibes man kan tilføje under chassis, istedet for de intet rigtig gør udover at se beast ud ;-) Kun godt tænke mig en god scania V8 som bare lavede den vildeste lyd ;-) Men desværre.
  10. Jeg har nødvendigvis ikke brug for at være en del af en VTC, så længe jeg kan kører med nogle danskere er jeg glad ;-) Jeg joinede den VTC som hed ST - Stobart. Bare for at komme lidt ind i det, det virkede såen rimelig okay med det system de havde, men havde ikke tid til at spille det så meget mere og så de få ture jeg fik i ny og næ, Gad jeg ikke rigtig holde track på. Såååå... :-D Hvis der er nogle som sætter et dansk VTC op, vil jeg med glæde joine osv. :-)
  11. Hahaha :-D Har skam intet imod volvo overhovedet som såen, Har bare altid været mest til Scania og deres brutale V8'er ;-) Hvis der så bare var en ordenlig Pipe sound i spillet, så ville jeg skam trille rundt i ETS2 hele tiden! :-D
  12. Cool nok volvo :-) Meeeen. Det jo ikke en Scania! ;-)
  13. En steamgruppe kunne godt være en god mulighed, dog tror jeg stadig ikke at mange vil "Checke" den gruppe og skrive til nogle om de friske på en tur. Det jo trods alt bare nemmere at sidde alene og bare køre... Og så vente på der er nogle andre der tager aktion og smider en besked. Hver gang jeg ser en dansker prøver jeg altid at skabe en kontakt med dem, add dem på steam, skrive ingame osv. Har haft nogle ture med nogle enkle personer, men det virker som om at mange hopper fra og på hele tiden. SÅ det ikke så nemt desværre. Jeg er frisk på at finde på noget som kunne sætte skub i den danske community, Forum, Convoy osv. Kunne være lækkert og have andre at trille rundt med :-) @Sharidan. Nu ved jeg jo ikke hvad level du er osv. Men du kan jo altid Quicktravel/Hurtig Rejse til garager for at kører andre steder ;-) (Hvis du selfølgelig har andre garager?) sbL
  14. Spændende Tråd :-) Hvis folk er friske på at køre sammen osv. Er jeg helt sikkert frisk! :-D Må dog indrømme at jeg ikke er den mest aktive i ETSMP for tiden, men det ændrer sig nok, når Scandinavia udkommer og MP blir updated :-D Ang. Forum. logger jeg tit på for at læse de forskellige opslag/tråde, Men svarer dog ikke på så meget af det :-p God tråd og måske det sætter lidt gang i det, for danskerne ;-)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.