California: Los Angeles
  • EU Garage Location
    Poland: Wroclaw
  • Known languages
    English, German, Polish, learning Spanish

Recent Profile Visitors

1397 profile views

ANTRANS DINKLEBERG's Achievements

1. Jeśli masz dobry sprzęt, to polecam ProModsa, RUSMAP i Poland Rebuilding. (Powiększaja mape)
  2. Robiłeś reinstall albo sprawdzanie plików?
  3. Czy spadki pojawiają się przy wjeździe do miast lub mijaniu kilku osób? Jeśli tak, to nie masz się czym martwić, gdyż jest to normalne. Zawsze możesz w ustawieniach multi wyłączyć parę opcji lub zmniejszyć odległość rysowania pojazdów w wysokich detalach.
  4. I tried to delete the file with radio stations and it didn`t work. The same problem is when I try to listen to radio stations form other countries.
  5. Hi I have got problem with radios in Ets2. The radio is working 3-5 minutes and after few minutes it starts to lag and then it starts to play the last 5seconds of the music without end. I tried to uninstall Ets2 but it didn`t work. After that it starts to play last 5 seconds in a row. (My internet is working without problems)
  6. Problem jest taki, że problem występuje przy każdej stacji radiowej.
  7. Witam. Od paru dni mam pewien problem w Ets2. Po włączeniu radia działo ono przez kilka minut, lecz po tych kilku minutach zawiesza się i odtwarza fragment audycji bez przerwy. Nawet jeśli radio jest wyłączone to słychać dziwne strzały na słuchawkach, które występują również w trakcie słuchania radia. Miał ktoś może podobny problem i zna rozwiązanie. Z góry dziękuję za pomoc.
  8. Próbowałeś robić uninstall ATS?
  9. Przy reinstallu usuwałeś wszystkie pliki Launchera itd.? Masz Windowsa 64 bity?
  10. Próbowałeś robić reinstall launchera?
  11. It is easier to buy 64 bit Windows than creating the launcher for 32 bit Windows.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.