Profile Information

• Preferred Trucks
    DAF
  • EU Garage Location
    Poland: Poznan

Recent Profile Visitors

898 profile views

[Q-LOG] gibon's Achievements

1. Napisz w notatniku dane do logowania, a następnie spróbuj je skopiować i wkleić.
  2. Have you seen this topic? It should help solve the problem.
  3. You need to enable mod in multiplayer settings. How to do it? Launch ets2mp and join the server. Then press TAB and turn on the cursor by clicking the right mouse button. Click on the symbol options (gear wheel). Select mods. Turn on "Winter Mod". Press apply, then ok. After that restart your game.
  4. Być może masz zaznaczoną opcję "Zawsze tłumacz". Upewnij się i daj znać.
  5. If you don't have jobs, you need to reset your economy. Firstly turn on your console. Then type command: "g_force_economy_reset 1". Reload profile or restart game. Turn off the resetting by changing value from "1" to "0".
  6. Hi! You need to select "NONE - Opt out of all beta programs"
  7. If you don't have jobs, you need to reset your economy. Firstly turn on your console. Then type command: "g_force_economy_reset 1". Reload profile or restart game. Turn off the resetting by changing value from "1" to "0".
  8. [Q-LOG] gibon

Profil i DLC

Nie, nie będziesz musiał.
  9. Sprawdź spójność plików gry, a jeśli nie zadziała to poczytaj sobie ten temat: http://forum.ets2mp.com/index.php?/topic/251-the-program-cant-start-because-steam-apidll-is-missing-from-your-computer-try-reinstalling-the-program-to-fix-this-problem/
  10. Reset your economy. Firstly turn on your console. Then write command: "g_force_economy_reset 1". Reload profile or restart game. Turn off the restart by changing value from "1" to "0"
  11. Popieram, przydałoby się takie coś. Piszę "+1" Również grałem na RP na SAMP'ie i fajnie się to sprawdzało.
  12. Przypominam że wersja modyfikacji to Alpha i jeszcze dużo rzeczy należy dopracować. Nie wymagajmy zbyt dużo.
  13. Mnie podczas wczytywania graczy jakoś nie lagguje, no chyba, że będzie to 20+ osób od razu. Zainwestuj w lepszy sprzęt, a nie tutaj płaczesz. Do tego wyzywasz developerów, że nic nie robią. Chyba też mają własne życie prywatne, a po drugie język, w którym gra jest napisana nie należy do prostych. Pozdrawiam.
  14. Oddając ładunek twoja ciężarówka nie może się ruszać. Przed naciśnięciem przycisku "T" najlepiej zaciągnij hamulec ręczny. A jeśli się poruszyłeś to pozostaje tylko przeniesienie się do serwisu (F7 + enter), bądź wczytanie ostatniego autosejwu.
  15. Słyszę od wielu osób, że podczas próby wejścia na serwer grę crashuje. EDIT 1: Uruchomiłem launchera w trybie ze zgodnością z Win XP i jako administrator - zadziałało, lecz nie każdemu to pomaga.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.