Jump to content

Sharidan

Veteran Driver VII
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About Sharidan

  • Birthday 02/06/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Denmark

Recent Profile Visitors

648 profile views

Sharidan's Achievements

0

Reputation

  1. Halløjsa! Så rammer weekenden det lille kolde Danmark. Skønt at se at der er kommet lidt mere liv her - velkommen til Friskmaelk og toolmanspain Jeg slog lige forbi på ets2c.com for at kigge efter om nogen havde foreslået en Convoy. Jeg faldt over en tur fra hotellet i Kassel (se: http://ets2c.com/view/13275/stefan-kassel-hotel ) arrangeret af "Stefan" på lørdag om en uge. Det ser ud til at han kører noget twitch streaming ud fra hans beskrivelse. Om ikke andet så er det da noget at se frem til. Jeg har tilmeldt mig Nåmenøhm, jeg har fået fikset mit reset problem med spillet og weekenden står åben. Jeg hopper nok på inden så længe og bliver nok på en 2-3 timer her i aften. Jeg er nok på en hel del mere her hen over weekenden end jeg har været i løbet af ugen ... og nu slutter jeg posten her, for Gonzo råber ad mig på Steam om at jeg skal komme på den officielle TeamSpeak! 10-4 o7
  2. Vrøvloen (Volvo) jeg triller rundt i, ligger inde med 720 rå heste, hvilket jo kun er 10 hest mindre end den store Scania og man kan hente Vrøvloen fra level 20. Der har været lidt tid hist og pist i løbet af ugen til at trille nogle flere kilometer, så jeg har fået sneget mig op på level 25 og kan nu sende Vrøvloen på pension, til fordel for en yngre og frisk pimpet Scania. Jeg lagde dog ud med at ansætte et par folk mere og udskifte min første chaufførs gamle sure slidte DAF med en 620 hestes Scania, samt indkøbte endnu en af slagsen til shjafut nummer to. Jeg mangler at trille en tur eller to mere før lomme læderet tillader mig skiftet, men det kommer jo nok Foreløbigt er der 3 "Fire Mage" lastbiler i min vognpark med en fjerde på vej et stykke ude i fremtiden. Det er nu godt med sådan en laber V8'er
  3. Jeg fik logget mig på TS'en i går og landede i et af de danske chat-rum, hvor en lille håndfuld danskere sad og spillede noget andet. De hoppede dog hurtigt fra og efterfølgende loggede "Gonzo :D" på og lidt senere "Anders19-???" (kan ikke huske cifrene i hans navn). Gonzo og jeg forsøgte at mødes for at trille et par læs sammen, men Gonzo havde været væk fra spillet i længere tid og fik hurtigt smadret sin truck gentagende gange og jeg måtte senere hoppe tilbage til arbejdet så det lykkedes ikke helt for os at få kørt noget sammen. Jeg regner da med at komme til at køre nogle ture sammen med Gonzo igen, da jeg har ham på Steam nu. Hvis I er friske på noget konvoy kørsel eller noget, så er jeg også klar på at brænde lidt diesel af i weekenderne. Jeg har nu garage i både Stuttgart og i Wien jeg kan hoppe imellem. Jeg vil dog helst gerne undgå at komme i nærheden af Rotterdam og Europoort for jeg ender med at lagge helt ud i det område. Min 6 år gamle maskine kan desværre ikke klare mosten der, men der er upgrades på vej senere på året forhåbentligt Der er andet steds blevet nævnt VTC (Virtual Trucking Company) og om vi danskere skal danne et VTC. Jeg ikke selv haft tiden til at kigge nærmere på VTC, da forsiden på hjemmesiden blot er en reklame der ikke viser ret meget om hvordan skidtet virker (sad-face). Jeg ved ikke om VTC tillader fælles kørsel og fælles indtjening, men det kunne måske være interessant at prøve at tilmelde sig og se hvad man kan få ud af deres system og om det er rentabelt at benytte det via in-game browseren. Jeg har "=THN=" angivet foran mit navn som en form for selskabs angivelse. Engelsk version: "Total Hauling Needs" - fordansket udgave: "Totale Hale Nisser" ("Vi haler nisser fra Nakskov til Århus hver dag!"). Hvis jeg finder på at tilmelde mig og starte en VTC kommer den nok til at hedde noget i den retning. Meeen det bliver nok ikke før weekenden at jeg har tid til at kigge nærmere på det.
  4. Tjah - det er den samme "religionskrig", som programmører har med foretrukne sprog. Personligt er jeg af den holdning, at det kan være ligemeget hvilket mærke der står på, sålænge den kan klare jobbet for hånden. Jeg har en lille Scania stående i garagen, som en af mine arbejdere kører rundt i. Ligeledes en DAF (ugh! den skal udskiftes!) som en anden arbejder trisser rundt i. Jeg har ikke ramt level 25 med min karakter endnu, så jeg har ikke "erfaring" nok til at hente den store Scania, så med små 10 heste mindre må den helt store Volvo klare ærterne indtil videre. Det siges at Scaniaen har den bedste accelerations evne, men acceleration er ikke alt. Alt andet lige så er det jo ikke en ræser bil vi kører rundt i, men et fragt værktøj til godstransport. Om kronometeret siger 0-40 km/t på 10 sekunder eller på 12 sekunder med 25 tons på ryggen, gør næppe den store forskel Al ære og respekt til begge lejre: Scania & Volvo. Jeg vælger at benytte mig af begge og lader andre om mærke "religionskrigene". Sharidan o7
  5. Den TS der bliver reklameret for in-game?
  6. Nøøh det er ingen Scania (selvom samme selskab producerer begge). Jeg havde brug for kræfterne Volvoen kan præstere men jeg kan da sikkert finde en Scania i garage samlingen også
  7. Jo tak da xw Som gammel forum trold, kan jeg sagtens følge dit ønske om mere aktivitet her og det ville da også være lækkert, men det kan desværre godt være noget af en opgave. Jeg løb ind i et par danskere in-game i løbet af de første par timer jeg var på, men det var en kort fornøjelse. Det var små-sent på aftenen og alt det, men til gengæld så fik jeg senere en "sjov" oplevelse da en gut besluttede sig for at skift vognbane lige ind i mig. Mit stakkels bæst blev kastet rundt som en slaskedukke, endte på siden og måtte rettes op igen for den nette sum af 117.000€. Skovlen glemte at kigge i sine spejle før han rykkede ud. Hans kammerat besluttede sig så for at kaste hele skylden over på mig via privat chat - ganske underholdende at man kan være så smålig - hehe. Anyhow - historie til side. For en 10 år siden eller så drev jeg selv et dansk community i et andet spil og selv dengang var det svært at få danskerne til at hoppe på forumet. Siden da er udbredelsen af voice kommunikation (TS / Mumble etc.) kun blevet større og det er da også til stor gavn for de der har problemer med at stave og de der har svært ved at skrive. Desværre betyder det mindre og mindre aktivitet i fora. Personligt ville jeg helst at folk prøvede på at se bort fra stavefejl og formulerings problemer og bare kastede 5 ord i forumet engang imellem. Det skaber stadig noget kontakt og det er da 200 gange bedre med noget kontakt, end at sidde der mutters alene, så hermed en opfordring fra en ny-tilkommen til alle jer andre om at kaste et par ord til os! Jeg er på igen i weekenden og bliver nok kastet tilbage til Stuttgart som altid, så jeg starter jo nok derfra. Hvis der ikke rigtigt er kommet noget respons fra nogen, så kaster jeg lidt beskrivende hændelsesforløb i stedet. Sharidan o7
  8. Aften i vagten o7 Jeg er lige kommet til, men jeg er da frisk på lidt ture hist og pist i weekenderne. Jeg har "raporteret" i den anden tråd og linket et billede af mit lille bæst, hvis nogen vil se "familie" albummet Anyhow - jeg har hjemme i Stuttgart og af en eller anden grund synes spillet at jeg skal nulstilles tilbage til Stuttgart hver gang jeg logger på, men skidt med det: så er jeg midt i Europa når jeg skal ud og trille! Hold jer muntre og sikre på vejene! Jeg tænkte på om vi måske skulle danne en Steam gruppe vi kunne mødes i og arrangere køreture sammen via? Så er det da lidt lettere at se hvem af os der egentligt er på. Bare et forslag. Sharidan o7
  9. Daws o7 Frysende Nakskovit melder in på en kold februar søndag. Jeg har taget min Volvo FH16 "Fire Mage" med over på ETSMP: http://cloud-2.steamusercontent.com/ugc/705147669188353448/546150333494BD201C58248CAAD68D7A57917208/ (Forumet giver mig ikke lov til at poste billedet direkte, så et link må gøre det) Specs: Series: FH16 Classic Chassis: 6x4 Cabin: Globetrotter XL Engine: 750hp (551kw) Torque: 3550 Nm / 1050-1400 rpm Gearbox: I-Shift ATO3512D R Fuel tank: 800L Paint job: "Fire Mage" fra en af DLC'erne. Pladerne i forruden: "-THN-" og "Sharidan" - de bliver hvor de er, selvom jeg måske vælger at kaste en frisk spand maling på bæstet. (THN er et arkronym for RL firma - ETS2 versionen står for: "Total Hauling Needs") Musik: 181 FM Kickin' Country (streamet via WinAmp: koster mindre CPU end hvis jeg streamer via in-game radioen) IGN: =THN= Sharidan Happy truckin' o7
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.