Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

Ditte

Veteran Driver IV
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Ditte

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Denmark
  • Preferred Trucks
    Scania
    Volvo

Recent Profile Visitors

488 profile views

Ditte's Achievements

0

Reputation

  1. Thx for supporting windows xp, i'm one of the few that is still using it. Keep up the good work
  2. No one is crashing your game. Here's my little story to back it up. After i arrived at the where i should deliver my cargo, my game crashed 3 times before it was delivered, after that i tried to take a new cargo, it crashed many times, so i stopped trying. All the time i was alone in that city, so who crashed my game all the time ?? Casper the friendly ghost perhaps ?? From my point of view it's some programcode that's called from time to time WITHIN city limit, that is unstable/bugged. Best Regards Ditte
  3. Without the High Power Cargo Pack, you will see some people driving with an empty trailer, with the HPC Pack you will see what they are driving with on the trailer.
  4. jeg havde hentet den første version, de havde lagt ud som viste sig at være en 64-bits version. jeg har hentet den ny (r2) så nu kører jeg igen
  5. Ja så kom den endelig. Der fulgte bare lige en spand kold vand med, som jeg fik lige i hovedet Får nemlig følgende fejl "\Euro Truck Simulator 2 Multiplayer\launcher.exe er ikke et gyldigt Win32 program" Så nu vil jeg sætte mig hen i et hjørne med en pakke "Tudekiks" og vente på at de lige hurtigt laver en 32-bit client
  6. I have the same problem. "....\...\launcher.exe - is not a valid Win32 program"
  7. og vi venter stadig, håber de snart er færdige med den Håber de har udnyttet beta tiden til at lave forarbejdet ellers kommer vi nok til at vente længe endnu
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.